• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Squale T183 Blue

Horologen

Basic
Pris
10tkr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej hej, fått denna i inbyte men modellen passar inte mig och tror nog jag är mer av en traditionell Sinn/Seiko person när det gäller sådant.

Kan tänka mig byten mot
Sinn
Longines
Seiko
Microbrands
En en landsort (grön)

Bytesvärde samma som jag gav på 10tkr

Info om klockan;
Bytte ägare senast för 12tkr på KS innan jag tog den för 10tkr i inbyte för en dyrare klocka.

Saxad info:
Squale T-183 forged carbon Blue
Inköpt: 2022-06-10
Tillbehör: Originalband, gummiband, natoband
Full set med allt vad det innebär: innerbox, ytterbox, certifikat & manualer (se bild)
Skick: Gott, men självfallet använd,
Finns en liten dinka på bezeln klockan 12 samt i kanten på inserten mellan 10-12.

Mer tas via Pm skriv gärna tänkt byte (ev mellanskillnad direkt för en kortare enklare översyn)

IMG_7029.jpeg
IMG_7028.jpeg
IMG_7032.jpeg
IMG_7031.jpeg
IMG_7030.jpeg

Tillbaka
Topp