• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Squale Tropic GMT

levman

Silver
Pris
6000
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej alla,

För att finansiera 30årsklockan så behöver jag rensa i lådan och därför läggs min fina Squale 30 ATMOS Tropic GMT ut till försäljning. Klockan är anpassad efter en 16cm handled och det kommer med tre länkbitar enligt bild.
Klockan har en ding på bezeln uppe klockan 12, jag har försökt fotat det på bilderna. Annars är klockan sparsamt använd och har inte mycket repor efter användande.

Specification:
Movement: Swiss automatic movement ETA 2893-2. Quickset GMT and Date function.
Dial: Black. Index markers.
Luminous: "Radium" SuperLuminova
Date: 3 O'clock
Case: 316L Stainless Steel. Satin brushed top. Polished sides.
Bezel: 316L Stainless Steel. Polished. 120 clicks. Unidirectional.
Bezel Insert: Scratch resistant two tone ceramic 24 hour bezel inlay. Off gray upper half greenish blue lower half
Crown: Screwdown crown at 3 O'clock. Squale signed.
Lugs: 21mm
Crystal: Flat sapphire crystal with 2.5X magnifier. Anti-reflective coating on the inside.
Strap: 21mm Squale signed steel bracelet with diver extension with screw links.
Water resistance: 30ATMOS / 300 meters
Dimensions: 42mm in diameter, 46.5mm including crown, 49mm lugs to lugs, 13mm thick
Power Reserve: ~42 hours

Bilder:

image1 (5).jpeg

image2 (2).jpeg
image3 (2).jpeg
image4 (2).jpeg
image7 (2).jpeg
image0.jpeg

Tack KS för annonsplats!

Tillbaka
Topp