• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Squbapro 500 Automatic [PB]

_robban

Basic
2-Faktor
Pris
9500
Returpolicy
Ja om ej som beskrivet
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer här kanske för tillfället västkustens saltaste dykare i form utav en Squbapro 500
Klockan är i fint brukskick och har absolut spå av användning på boett och glas, inget som stör utan allt ger ett gott helhets intryck.Klockan tickar på starkt med ett automatiskt ETA 2784 verk i (om jag nu läst rätt på nätet) och "mjuk i uppdraget" som det så fint heter, snäpper fram datum distinkt och inga konstigheter alls - klockan har dock helt okänd service historia och kan tyvärr inte garantera dom 500m vattentäthet som dem skulle klara när den var ny.
Länk som sitter monterad är en no name länk men som passar bra och tar en handled ca 18 cm utan bekymmer, inga extra bitar finns dock. Följer med nytt Maratac gummi samt nytt no name mesh som ni ser på bilder.

Nog tjatatat och här kommer bilder som är tagna utomhus och helt oredigerade, bilderna är den del av beskrivningen.
IMG_0682.jpeg

IMG_0684.jpeg

IMG_0685.jpeg

IMG_0686.jpeg

IMG_0687.jpeg

IMG_0688.jpeg

IMG_0689.jpeg

IMG_0690.jpeg

IMG_0691.jpeg

IMG_0692.jpeg

IMG_0693.jpeg

Pris 9500kr OBRO <23/07/2023 så drar jag då tillbaka denna annons för ändrat mig och vill inte sälja trotts allt>

Betalning i SEK som vanligt men de flesta större Crypto valutor går bra de med (BTC, ETH, XMR, XRP osv) då dock med nuvarande kurs +10% pga volatilitet.

Frakt med posten rek ingår inom Sverige.
Avhämtning på plats går att ordna om så önskas i Göteborg.

Frågor eller tankar, bara skicka PM till mig.
Tack för titten och även tack till KS för möjligheten att annonsera.
//R

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp