• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SRP773 - Prisbump! Även delbyte, Squale 1521.

Crane

Panerai
Pris
2100
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter velande slänger jag upp denna igen då jag fått span på annat.

Efter en kortare romans (faktiskt nummer 2 med denna modell) och för lite dokumenterad handledstid, släpper jag härmed min blåa Turtle till någon som kan ge den lite mer uppmärksamhet.
Skicket är använt men fint, utplockad i mars 2018 och tickar på som den ska. Linjerar till 99% (bezel och nolla) vilket får anses bra för en Turtle :)
Kommer på oanvänd originallänk och med låda.

Swish som betalmedel och f2f Sthlm.

ELLER!
Kan ges som delbyte + pengar från mitt håll om du sitter på en borstad Squale 1521 med blå tavla.

Referenser:
https://klocksnack.se/threads/crane.83582/#post-2560887

4C66FFBD-9C7B-4AD3-BBC8-101A1B1B7311.jpeg

0EC2862D-22DB-4C83-8A6E-D071D801C096.jpeg


Tack KS än en gång för annonsplats!
/Crane
 
Senast ändrad:
Topp