• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SSL

Sond

Patek
Köpt en klocka som skickades med posten. Allt gick smidigt och perfekt. Trevlig kommunikation. Goodguy!
 
  • Like
Reactions: ssl

Choppe

Rolex
2-Faktor
Köpte en Rainerlåda av Ssl och allt var bara toppen. Snabb leverans, trevlig kontakt och extremt välemballerat.

Stort tack!
 
  • Like
Reactions: SSL

Rey

Rolex
Köpte en Sinn 556I av Ssl och allting sköttes utmärkt. Han hade till och med överseende på att min Swish-limit var överkörd och höll klockan åt mig tills jag löst mitt problem. Snyggt packat paket och klocka i toppskick! Helt klart en goodguy!
 
  • Like
Reactions: SSL

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Köpt en Zenith Sporto vintageklocka. Uppstod lite strul med klockan, men SSL mycket behjälplig i att lösa problemet eller återköp. Good guy.
 
  • Like
Reactions: SSL

Otori

Cartier
2-Faktor
Inga konstigheter allt gick hur smidigt som helst. Klockan levererades välpaketerad.

Poäng :10 av 10
 
  • Like
Reactions: SSL

aljung

Panerai
2-Faktor
Köpte en CWC G10 av SSL. Allt var hur smidigt som helst. Klockan i bättre skick än beskrivet. 100% goodguy i min bok.
 
  • Like
Reactions: SSL
Topp