• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Städfirma!

John R

Panerai
Kan någon rekommendera en bra städfirma i STHLM som kan utföra en bra flyttstäd?
Håller på att skicka runt lite förfrågningar till olika firmor men när man går in och läser
omdömen så blir man ju mycket tveksam till vissa.
Har ni någon firma som ni kan rekommendera så ut med språket!



Inget roligt OT men försöker kompensera upp med en klocka + dammsugare. Kanske detta kan bli den nya
stora Klocka + Dammsugartråden! :)

/John R
 

16610

Patek
2-Faktor
äh ska man få det gjort får man göra det själv=) Men om man tar en städfirma, lämnar inte de någon slags garanti eller så? jag menar om det inte blir godkänt så får väl städfirman göra om gör rätt?
 

plattfot

Rolex
"Min" städerska kör privathushåll och kontor. Även flyttstäd. Har kört med samma i tre, fyra år och är nöjd. Kan messa kontaktuppgifter om du vill.
 

Doncorleone

Cartier
Kan någon rekommendera en bra städfirma i STHLM som kan utföra en bra flyttstäd?
Håller på att skicka runt lite förfrågningar till olika firmor men när man går in och läser
omdömen så blir man ju mycket tveksam till vissa.
Har ni någon firma som ni kan rekommendera så ut med språket!

Tja, vi anlitar alltid Städgladen åt våra kunder som flyttar utomlands. Kolla gärna med dom!!



Inget roligt OT men försöker kompensera upp med en klocka + dammsugare. Kanske detta kan bli den nya
stora Klocka + Dammsugartråden! :)

/John R
 

Doncorleone

Cartier
Mitt inlägg hamnade fel. Jag jobbar själv inom flyttbranschen, och när våra kunder kräver flyttstäd anlitar vi företaget Städgladen. Kan va värt att kolla upp :)
 

vekktah

Cartier
Jag har anlitat helt random vid mina flyttar. Har alltid blivit perfekt utfört utan anmärkningar.

Enda gången det strulat var då mäklaren anlitade några skojjare som kom till tömd lägenhet (på kvällen) utan lampor, och städade i mörkret. Så det är ingen garanti.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Har kört Hemfrid nu senast. Lite småslarv (tex glömde de städa ur skafferiet samt missat att göra rent under badrumskommoden). Anmärkte på det och fick 20% rabatt.
 

16610

Patek
2-Faktor
Kollar sällan fakturorna men tror att en grundlig flyttstädning av en 150 kvm lgh inklusive rengöring fönster, ugn/spis går på ca 2-3 000 SEK.
Det va ju ett helt okej pris enligt mig! Trodde det var mycket dyrare. När jag och sambon flytta från lgh till hus höll vi på som bara den med städningen. Så jäkla tråkigt oxå när lgh inte ens är ens egna längre heller:)
 

calzone

Vacheron
Bor inte i STHLM så kan inte hjälpa dig där tyvär. När vi flyttade anlitade vi en städfirma som städade ur hela lägenheten för 1500 så fick dom 1500 i bidrag. Tyckte det var ett rimligt pris :)
 

Mr.Chang

Audemars
Jäklar,vad bekväma ni är.
Personligen tycker jag att man ska ta hand om sin skit själv.
Men,tid är ju pengar,så kan du tjäna mer på typ 2timmar som det tar säkert att städa så kör.
PS.Du kan dra av på Rut eller Rot.;)
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Jäklar,vad bekväma ni är.
Personligen tycker jag att man ska ta hand om sin skit själv.
Men,tid är ju pengar,så kan du tjäna mer på typ 2timmar som det tar säkert att städa så kör.
PS.Du kan dra av på Rut eller Rot.;)

Just flyttstäd så måste det vara perfekt.
Skönt att slippa ta hand om klagomål i efterhand, stora som små.
 
Topp