• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stål eller Gummi på en AP Diver?

Stål eller Gummi?


  • Totala väljare
    69

snoozarn

Patek
2-Faktor
Har alltid gillat denna med länk sen jag såg den för nåt år sen, blir så galet fet och brutal. Bra med variation men skulle köra länk oftast om jag hade denna.
 
En Diver på gummi skulle komplettera min bra tror jag :)

F64C071A-06F4-4FF7-AF27-913DE781E8A9_zpsmminescx.jpg
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Jag säger stål! Ascool klocka på länk helt klart. Gäller oftast alla klockor men AP gör sig extra bra på stållänk tycker jag!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stilig på stål och cool på gummi. Men du har ju båda så du behöver ju inte välja;-)
Förövrigt så byter jag gärna en av sönerna mot den klockan!! Vill du ha en plåtslagare eller en blivande pedagog? :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Förresten!! Såg ngn bild med ett specialgjort läder. Ett sånt måste du ha också. Kan jag ha läder på Ploppen så kan du lätt ha läder på den där!!
 

Glidarn

Omega
Tycker gummit ger klockan ett häftigare intryck. Länken och speciellt spännet är väldigt snyggt men tycker inte riktigt den passar till just den modellen. Men att ha båda är självklart det bästa då klockan får nytt liv varje gång man byter från gummi till stål eller vice versa!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Alternera.
Den gör sig helt enkelt skitbra på bägge.
Lite funderingar över att köpa en AP diver igen, saknar den.

Vad får man pynta för en separat länk?
 

Vesper

Rolex
Jämt som tusan, men jag säger nog gummi. Vad är det ref?


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Den blev riktigt snygg med länken! Kan nog inte säga vad som ser bäst ut men kul att du kan variera :)!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
mycket mycket svårt. länken är fet men gummin vinner nog trots allt. Det är ju trots allt en Diver.
 

Genta

Cartier
Gummi eller ledur är skönare på ROO, med stållänken blir klockan för tung - tycker smal handled....
 

Tommytvigg

Cartier
Jäklar vad bra det ser ut med länk. Första gången jag ser det.
Tycker det är jämt skägg mellan dom båda.
Den här filmen gör att länken växer ännu mera för den som vill se.
 
Topp