• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stör du dig på att ha likadan klocka som andra?

Xalle

Audemars
2-Faktor
Du bär alltså en jacka gjord för jakt och friluftsliv med stil. Grattis, det va något nytt.
I skogen skiter folk/djuren i vad du har för stil
Det var väll mest en liknelse och självironi, men (jakt) och friluftsliv är en stor del av mitt liv ja... Även om jag är en city slicker som mest desk diver med min sub...Respekterar din syn till fullo djur skiter fullständigt vad man har på sig lika mycket som jag bryr mig om jag skulle se en annan homo sapiens med samma ur som mig...
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Stör mig inte ett dugg. Skulle vara häftigt att träffa någon med en BP dykare.

image.jpg


Full pott!
Så djävulskt häftig den är.
 

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Jag känner en som är lite osäker på sig själv och köper gärna likadana eller motsvarande kläder som sina vänner. Och det hela ser verkligen lustigt ut varje gång de hänger med varandra, det ser ut som uniform och att de kommer direkt från jobbet, har den andra killen sagt som inte samtycker med vad copycat-mannen har infunnit sig i. Idag har han mognat till och hämtar inspirationer från modemagasin etc.

Med det sagt så vill jag inte mena att bara för att man har likadana klockor som alla andra, så behöver det inte vara skäl som ovan. Man ska trivas med det man gillar. Absolut. Men lite påverkan från favoritfilmen, coola ikoner/legender och kanske från extrema prövningar som månlandning, gör klockan awesome. Och sånt gör det lite roligare att bära med sig. Många gånger är man inte heller ensam om det.
 

Andreas777

Cartier
Nä, det stör mig inte. Har bara hänt en gång att jag spottade en lika klocka på armen på någon som jag sprang på, kommenterade att han hade en snygg klocka fick till svar att den var fake! Då kallade jag honom posör och stämning blev genast lite kyligare.
 
Topp