Size
Basic
- Pris
- 6500
- Returpolicy
- Endast vid fel
- Bilder Skickat
- Ja
Hej.
Har en stationär dator som jag köpte delar och byggde ihop för två vintrar sen. Fick något ryck och ville lira lite men inte blivit så mycket som jag trodde.
Fungerar utmärkt som speldator men givetvis även som dator till hemmakontoret då den är rätt stilren i mitt tycke.
Fungerar superbra och klarar alla nya spel på högsta inställningar.
Har även skärm, tangentbord, mus, musmatta och headset i bra skick som jag kan slänga med om det är av intresse också.
Paketpris ordnas självklart vid köp av allt.
Har även skärm, tangentbord, mus, musmatta och headset i bra skick som jag kan slänga med om det är av intresse också.
Specifikationer:
16Gb ram DDR4
512Gb m2. SSd
Asus Gforce gtx 1060 6GB
Intel core i5-8600K
Fractal design meshify chassi
Vid mer info skicka DM.
MVH
Har en stationär dator som jag köpte delar och byggde ihop för två vintrar sen. Fick något ryck och ville lira lite men inte blivit så mycket som jag trodde.
Fungerar utmärkt som speldator men givetvis även som dator till hemmakontoret då den är rätt stilren i mitt tycke.
Fungerar superbra och klarar alla nya spel på högsta inställningar.
Specifikationer:
16Gb ram DDR4
512Gb m2. SSd
Asus Gforce gtx 1060 6GB
Intel core i5-8600K
Fractal design meshify chassi
Vid mer info skicka DM.
MVH
Bilagor
Senast ändrad: