• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Steffo förtjänar en egen tråd

Knugen

Panerai
2-Faktor
Patek.png


Helguld Patek 3700...
 
Senast ändrad:

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Steffo är grym, en riktig inspiration när det kommer till livets goda. Han besitter kunskap och jag tar gärna del av inslag, krönikor och böcker där han delar med sig eller tycker till.
Har dock full förståelse för att han som offentlig och därmed igenkänd person väljer att inte öppet skylta med sin klocksamling.

Lyfter dock på hatten.
 
Steffo är grym, en riktig inspiration när det kommer till livets goda. Han besitter kunskap och jag tar gärna del av inslag, krönikor och böcker där han delar med sig eller tycker till.
Har dock full förståelse för att han som offentlig och därmed igenkänd person väljer att inte öppet skylta med sin klocksamling.

Lyfter dock på hatten.

Eghm,
Om inte sporta pp 3700 helguld, vintage daytona med skruvpushers och svart ring, panna, stål nautilus i teve är att skylta så vet jag inte vad som är skylta...

Grymma klockor, men konstig reaktion på twitter om den nu är äkta
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Eghm,
Om inte sporta pp 3700 helguld, vintage daytona med skruvpushers och svart ring, panna, stål nautilus i teve är att skylta så vet jag inte vad som är skylta...

Grymma klockor, men konstig reaktion på twitter om den nu är äkta

Sant. Å andra sidan blir det mer inbjudande om man postar en bild med alla klockor på. Det blir liksom lite mer "kom och sno".
 
Topp