• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Steinhart Marine Blue 39mm "Steinflake le 200 st Plexi"

SvenD

Cartier
2-Faktor
Pris
6500
Returpolicy
Om f2f i samma skick.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej där!

Tillfälle att förvärva en unik klocka som är i nyskick men andas vintage och har modern teknik så den går perfekt och kan badas med osv. Ett samarbete mellan Gnomon Watches och Steinhart tillverkad i 200 ex, #72, och sålde slut på 24 timmar. Urverket är ett ETA 2824-2/Selitta SW200. Dimensioner 39 mm, 47 mm l2l och länken är kortad att passa 17.5 cm handled. Skillnaden mellan den limiterade och vanliga som säljs är att denna har plexiglas och på så sätt får en helt annan nivå på vintagekänslan (hesalite crystal). Klockan kommer fullset med innerbox, silkespapper, ytterbox, cert, hangtag och fyra länkbitar.

Klockan är i mycket fint skick men jag har givetvis använt den och bytt band osv. Säljes endast pga min regel att endast ha en klocka per märke och jag har en annan limiterad Steinhart också. Finns i Nacka/08-området för f2f och kan skickas på köparens bekostnad. Tack KS för annonsmöjligheten.

Fridens,
Svenne

Steinflake1.jpg
Steinflake2.jpg
Steinflake3.jpg
Steinflake4.jpg
Steinflake5.jpg
Steinflake6.jpg
Steinflake7.jpg
Steinflake8.jpg
Steinflake9.jpg
 
Topp