• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Steinhart Ocean 39 vintage GMT OLKO

parasec

Rolex
2-Faktor
Pris
5500
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Säljer min Steinhart 39 mm GMT.
Uttagen i januari 2023 av mig, är i fint skick och går som den ska. Givetvis fullset och med garanti kvar.

Sparsamt använd av mig och de spår av användning som finns syns främst på spännet.

Mer info om modellen som oftast är otillgänglig finns här: https://www.olko-watches.com/produc...-olko-edition-exclusively-only-here-available

Pris: 5500:- (tidigare 5900, 6000, 6300, 6500, 6750, 6900, 7000, 7250) inkl REK. Swish is king.

Bilderna är tagna i osmickrande direktljus. Ser betydligt bättre ut för ögat.
Kan ta nya i dagsljus för den som önskar.

Tack till KS för denna annonsmöjlighet ❤️

IMG_5969.jpeg
IMG_5970.jpeg
IMG_5976.jpeg
IMG_5972.jpeg
IMG_5973.jpeg
IMG_5974.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp