• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Steinhart Ocean One Ceramic Black

alfgren

Rolex
2-Faktor
Inget du tar med dig din en Klocksnack GTG men en av de snyggare och mest välbyggda beaters du får tag i. Endast använd för deskdiving dock så inga dings eller annat. Hairlines finns på länk förstås men i övrigt felfri.

1 år gammal
Keramisk bezel
Köpt ny av mig
2500:-

JWtBuCs.jpg

9QHBYsS.jpg


Byte kan eventuellt vara intressant, skicka förslag. Endast automatare och inget gammalt mögel. Lite pengar upp inga problem.

Detta är min första annons så tyvärr finns inga referenser men steevel kan intyga att jag är en tämligen vettig prick och hade jag velat blåsa någon hade jag valt en betydligt dyrare klocka än en Steinhart ;) F2F i Stockholms innerstad inga problem.
 
Topp