• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Påskrea 1900!!! Steinhart ocean one

Pebj0903

Omega
2-Faktor
Pris
1900
Returpolicy
Om ej äkta
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej, säljer en steinhart ocean One. Rejäl klocka, lite för rejäl för min smak därför får den vandra vidare.

Den tidigare ägaren gick hårt åt klockan under bandbyten, något som framförallt syns på det övre vänstra bandhornet, jag har försökt fånga det på vild. En del repor finns också så klart.
Dom två sakerna som även är bra att känna till är att lume-pluppen på vridringen är försvunnen. Nytt vridringsinlägg går att beställa från steinhart. Det andra är cyklopen som suttit ovanför datumet saknas. Jag har själv perfekt syn så inget problem för min del, men andra kanske saknar den.


Klockan kommer fullset


Bytesförslag beaktas och då främst sportigare klockor.

Undrar ni något så skriv gärna.

Nytt pris: 2200

Tack klocksnack för ett trevligt forum

IMG_20200120_192939.jpg
IMG_20200120_192145.jpg
IMG_20200120_192130.jpg
IMG_20200120_192119.jpg
IMG_20200120_192100.jpg
 
Senast ändrad:
Topp