matlun
Basic
Fick denna i ett byte för ett år sen, mest för att hålla koll på tiden i Japan. Men snart flyttar hon hit så jag behöver inte längre Den har mest legat i lådan och bara tagits fram sporadiskt under min ägotid.
Sen har jag ju blivit ett komplett Seikofan så det är bara det som gäller nu för tiden.
Tror inte Steinhart behöver ngn närmare presentatation här på forumet, märket är ju känt ( eller ökänt )
Lite info samt bilder...
Spår av användning finns i form av swirls men inga dings.
Pris: Nu 2800:- ( 3000kr ) ser helst affär f2f men kan även skickas. PM gärna om fler foton eller frågor så att du vet vad du köper och att du känner dig nöjd.
Retur: Ingen vid f2f, om den skickas gäller 48h efter mottagande, köpare står då för returfrakt.
Tack för annonsplatsen
Sen har jag ju blivit ett komplett Seikofan så det är bara det som gäller nu för tiden.
Tror inte Steinhart behöver ngn närmare presentatation här på forumet, märket är ju känt ( eller ökänt )
Lite info samt bilder...
Spår av användning finns i form av swirls men inga dings.
Pris: Nu 2800:- ( 3000kr ) ser helst affär f2f men kan även skickas. PM gärna om fler foton eller frågor så att du vet vad du köper och att du känner dig nöjd.
Retur: Ingen vid f2f, om den skickas gäller 48h efter mottagande, köpare står då för returfrakt.
Tack för annonsplatsen
Senast ändrad: