• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Steinhart Vintage GMT 39 mm LE end 100 gjorda

SvenD

Basic
2-Faktor
Pris
6000
Returpolicy
Inom 24h i samma skick vid f2f, ingen retur om skickas.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej där KS!

Jag har klickat hem lite för många klockor den senaste tiden och behöver därför avyttra min nyköpta Steinhart Ocean Vintage GMT 39 Old Radium. En limiterad Boutique Edition om 100 klockor som tillverkades för D´Horlogerie i Tyska Aachen. Den här klockan är en hyllning till 1655 Steve McQueen och finns i det ordinarie Steinhartsortimentet men endast i 42 mm. Boutique-klockan är gjord i härliga 39 mm och sitter perfekt. Min handled är 17.5 cm så Oyesterlänken är kortad med fyra bitar och det finns fyra hål för mikrojustering i spännet. Som om vanligt hög finish från Gunther och det sitter ett schweiziskt urverk i klockan ETA2893/SW330. Klockan kommer fullset inkl ytterbox, innerbox, hangtag och cert stämplat 16/11 2020.

Ta chansen och kom över en unik klocka som sålde slut på ett par dagar, priset är samma som jag köpte den för 6000:-. Finns i 08-området och kan skickas på köparens bekostnad.

Som vanligt önskar jag tacka KS för ett skönt forum och möjligheten att annonsera.

Fridens/Svenne

GMT1.jpg
GMT2.jpg
GMT3.jpg
GMT4.jpg
GMT5.jpg
GMT6.jpg
GMT7.jpg
GMT8.jpg

Tillbaka
Topp