• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Steinhart Vintage GMT Limited Edition (50 ex) i 39 mm

parasec

Rolex
2-Faktor
Pris
6400
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags för ytterligare reduktion i lådan (är nästan OWG med en svart Seiko Alpinist) och då får denna dessvärre lämna.

Länkar med tillåtelse från @M26 till hans annons på en nästan likadan klocka där mer detaljerad info finnes: https://klocksnack.se/threads/steinhart-ocean-vintage-gmt-39mm-dhorlogerie-boutiqe-le-50-ex.142096/

Perfekt storlek med sina 39 mm och 47 mm L2L samt med en luggbredd på 20 mm och en otroligt skön länk som smalnar av ner till 16 mm vid spännet. Mitt exemplar har C3 lume till skillnad från @M26:s i annonsen ovan.

Klockan anlände till mig 23 nov från Tyskland, har endast burits vid två tillfällen sedan dess och är i oklanderligt skick. Säljes självklart som fullset. Gjorde några mätningar med Toolwatch som landade på mellan +0,0 och +2,2 s/d.

Pris: 6400 kr (tidigare 6200, 6000) + valfri frakt på köparens risk och bekostnad. Tar Swish.
Inga byten och ingen retur.

Kan självklart ordna fler bilder för den som är intresserad.
Förbehåller mig rätten att ångra mig (dock inte under pågående affär).

Tack KS ❤️
2F3749A7-8D9C-4AC6-ABBE-D36A8DAB1956.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp