Suzuki1400
Basic
Om man är i valet o kvalet ang vilken klocka man ska köpa utifrån kvalité, vilket märke rekommenderas här på Forumet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här på forumet kommer den stora massan alltid välja något annat framför Steinhart pga deras "lån" av design. Med det sagt så har jag personligen inget emot Steinhart men om vi pratar dykare tycker jag att Chr Ward Trident är roligare designmässigt än Steinhart ocean one. Kvalitetsmässigt upplever jag att båda märken är prisvärdaVilka modeller är det du kikar på?
På vilket sätt är longines bättre i det segmentet?Chr Wars är dyr för att vara en "no name brand" finns mycket bättre tex longines
Kör hårt, jag är säker på att du inte blir besvikenMest intresserad av C60 Trident, ev GMT modellen med röda vridringen..
Nonsens, C60 är en mer välbyggd klocka än Hydroconquest.Chr Wars är dyr för att vara en "no name brand" finns mycket bättre tex longines
Definitivt. Det enda som är bättre med Hydroconquesten är att det står Longines på tavlan. Svårt överskattad klocka.Nonsens, C60 är en mer välbyggd klocka än Hydroconquest.
2,5x mer? Hur kom du fram till det? Mig veterligen kostar en Steinhart ocean one ca 4k och en Chr Ward C60 (som får anses vara motsvarande modell) ca 8k. Vart hittade du de sista tusenlapparna i ditt exempel?Chr Ward är inte värd 2,5X priset av en steinhart, vill du köpa i den prisklassen så skulle jag hellre kolla på longines/certina eller tag heuer om du vill lägga på 1-2K mer.
De som säger chr ward bör även motivera vrf de skulle vilja lägga 2,5X mer..
Kopior är aldrig roligt att bära. Mycket bättre val!Är man ängslig som jag så välj Chr.Ward. Jag gick på en Trident pro 600, 38mm. Tickar alla alla mina boxar. Steinhart verkar vara bra bygge efter vad jag läst, men det är som sagt om det känns bekvämt att bära.![]()
Har du haft/provat en CW?Chr Ward är inte värd 2,5X priset av en steinhart, vill du köpa i den prisklassen så skulle jag hellre kolla på longines/certina eller tag heuer om du vill lägga på 1-2K mer.
Du tänker inte på Daniel Wellington..??Chr Ward är inte värd 2,5X priset av en steinhart, vill du köpa i den prisklassen så skulle jag hellre kolla på longines/certina eller tag heuer om du vill lägga på 1-2K mer.
Bara provat den gamla divernHar du haft/provat en CW?
NejDu tänker inte på Daniel Wellington..??