• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stenman

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Har sålt en Omega f300 till Stenman utan några som helst konstigheter. Bra kommunikation, blixtsnabb betalning. Tack för smidig affär!
 

Randel

Cartier
Sålde lite kläder till Stenman via K&S-tråden i Lifestyle-avdelningen. En blixtsnabb affär med lika snabb betalning via Swish. Utan tvekan en Goodguy i min bok :)
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Sålt en Rolex Datjust till Stenman, träffades f2f och det var en riktigt trevlig gentleman och allt va så där smidigt som man vill ha det.
Goodguy och bara massa +++++ från mig //Ploprof
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
100% GG. Köpt Rolex av Stenman. Skickade generöst med bilder och beskrivningar samt skickade direkt med värdeförsäkrat utan problem. Dessutom mycket trevlig herre.
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Sålt till Stenman i övre prisklassen, klockren och problemfri affär från första början. Hur smidigt som helst!
Solklar Goodguy i min bok:)
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Sålt lite OT till Stenman, snabb kommunikation och ännu snabbare swishat när allt var klart, exakt som man vill att det ska gå till!
Rekommenderar denne herre, 100% goodguy!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt DJ till Stenman. 100% nöjd med kommunikation och affären i sin helhet.
Hoppas du blir nöjd.
/Jens
 
Topp