Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
EnglishTacca är hans login om jag fattat det rätt..?Denke skrev:Vet du om han har något nick på ex tz-uk.com ?
Ricrob skrev:EnglishTacca är hans login om jag fattat det rätt..?Denke skrev:Vet du om han har något nick på ex tz-uk.com ?
//Ricrob
Såg nu att han heter så på Paneristi på Network54, sorry! Han länkade till en tråd där ngn refcheckar honom och det ser kanon ut, nu undrar jag bara efter att ha fått hans bankinfo, om det finns ngt sätt att knyta bankkontot till hans namn,mså att inte ngn scammer bara uppger att han är Steve och länkar till massa bra ref's men i själva verket är någon annan..?Denke skrev:Ricrob skrev:EnglishTacca är hans login om jag fattat det rätt..?Denke skrev:Vet du om han har något nick på ex tz-uk.com ?
//Ricrob
Testade att hitta honom på tz-uk.com men lyckades inte. Det finns ett forum för ref.checks där som kan vara bra att kolla i. Men jag hittade honom som sagt inte. Är du säker på nicket och på forumet?
masterkiller skrev:Tack för en smidig affär och roligt klocksnack idag, kolla med S.L han kanske vet om han nu är frekvent på TZ.UK...