• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Steril GMT

blackcoffee

Silver
2-Faktor
Pris
300
Returpolicy
Ingen retur om inte beskrivningen visat sig vara felaktig.
Bilder Skickat
  1. Ja
Vi fortsätter rensningen i lådorna - en steril klocka med GMT-visare och svartblå vridring med 24-h märkning. Jag antar att detta är kinagrejor som jag köpt någon gång för att ... tja, jag vet inte. Jag minns inte ens när jag köpte den. Men nu kan den bli din.

Alla funktioner fungerar som de ska, datum och GMT-visaren ställs in på första utdragshacket, på andra hacket låses sekundvisaren och man ställer tiden som vanligt. Standardmått 40x48mm, 20mm mellan hornen. Vridringen har 120 klick och som sagt 24h-visning vilket väl inte är helt enligt skolboken men vanligt på billiga klockor.

Den går men inte perfekt, beroende på position visar timegraphern någon till några minuters avvikelse per dag. Bifogad bild visar timegraphern med urtavlan uppåt (DU) - det var varken bästa eller sämsta positionen.

Jag vet inte om denna är mest lämpad för den som vill testa storleken, den som vill stjäla delarna eller den som vill leka urmakare?

Säljes head only.

Skickas väl förpackad i spårbart paket för 300 kr inklusive frakt. Om du har ömmande skäl till varför du vill ha klockan billigare än så kan du sätta ett PM så får jag överväga det. :)

34.JPG
back.JPG
face.JPG
P1001207.JPG

Tillbaka
Topp