• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Steve Angello berättar om sin AP samling

Kson

Patek
2-Faktor
Någon som vet vilka modeller han har i sin samling?


VnscPjb.jpg



sNQx8vF.jpg




JjW6Ilp.jpg


Han har även en hel del bilar....
 

Galaxy

Rolex
Visste inte något om hans AP-samling, men vet att det fanns någon post i Svenska Kändisar-tråden om att han hade en del Rolex också. Kul att se hur pass grymt lite jante han är också. :)
 

Jextic

Breitling
Sjukt vad med stålar dom drar in,men alla som är bra på det dom gör ska ha bra betalt i mina ögon.
Kul att han gillar Ap dock.
 

M.U

Rolex
Att han var SÅ intresserad visste jag ej! Alltid kul när kändisarna delar våra "dödligas" intressen :D
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Om jag minns rätt så klagade han väl mest på att det faktiskt inte gick att se vad klockan var när det är mörkt?
Han använde sånt här istället numera.

nike-fuelband3.jpg
 

nissehult

Patek
2-Faktor
DJande känns inte direkt som synonymt med "tuffare tag" i min värld. men vad vet jag :)
Som en f.d. DJ (fast på en helt annan nivå är Steve...) så skulle jag säga att vattentäthet är det viktigaste eftersom risken för ölspill är stor. Sen så är det svettigt och mörkt och därmed lätt att få en massa dings på klockan. Men det är ju inte som att jobba i en gruva precis...
 

EmKay

Omega
DJande känns inte direkt som synonymt med "tuffare tag" i min värld. men vad vet jag :)
I'ts hard friggin work I'll tell yah! ;) All those knobs to turn, buttons to press and sliders to slide!
Antagligen tänker han på det hårda vevandet med högerhänderna i luften som kanske inte är super bra för urverket om jag får gissa...
 
Topp