• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Steve Angello visar hela klocksamling

Erik1

Patek
2-Faktor
Ganska tråkig samling? Ett gäng svindyra AP ROOoch några Rolex. Tycker inte det tyder på något djupare klockintresse mer än att han vill ha dyra balla klockor? Varför ingen patek tex.?

Edit, står att han har 19 AP. Då är ju inte hela samlingen med på bilden
 
Några fina var det ju men har svårt att bli särskild imponerad. Har man hur mycket pengar som helst är det ju inte särskilt svårt eller kräver något djupare intresse att skaffa några svindyra AP och Rolex. Hade varit kul med lite Vintage och lite ovanligare grejer från PP JLC, ALS osv. Inte bara utifrån faktumet att det ska vara dyrt som stryk...
 

Ketan

Cartier
Vafan, jag vill se hela samlingen! Schysst samling han verkar ha iallafall :D Ap Grand Prix är sååå cool!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
don segundo

Som jag förstår är han en ambassadör och har uttalat att han blir oftast kontaktad "först" när de släpper nya modeller osv.
Personligen tycker jag den samlingen var riktigt tråkig och förutsägbar.
 

OBRKV

Cartier
Det enda som lockar är nog de två guld-rolex. Annars rätt trist samling.
Ben Gorham däremot, Byredos grundare, har en riktigt schysst samling av det man har sett på vissa bilder.
 
Topp