• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sthlm-Nicklas

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Köpte lite OT-prylar av Nicklas och fungerade hur smidigt som helst. Låg även mer i paketet än jag hade betalat för :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Hjälpt Sthlm-Nicklas att köpa en klocka från Nymans Ur.

Han höll sitt ord och köpte en klocka i 100k-klassen. Bjöd på mat, dryck och resan t/r samt gåva. Utöver ett fint sällskap dvs!

Bra och trevligt!
 

Klahr

Omega
La en beställning på en korthållare hos Sthlm-Nicklas som han köpte på plats i butik i Paris. Inga som helst problem, 100% GG och 100% KS-anda! Tack igen :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Hörde av mig till @Sthlm-Nicklas med en förfrågan om att hålla utkik efter cigarrsnoppare och cigarraskfat under hans resa genom Europa i somras och att återkomma med bild och pris på dessa två detaljer vid anträffande av dem. Blir kontaktad för ca 2 veckor sedan då han redan är tillbaka i Sverige och ses över en lunch och cigarrökning. Jag får då en riktigt schysst cigarrsnoppare i present av honom samt erbjudandet om att köpa ett cigarraskfat han plockade upp under resan vilket var helt i min smak så det var inget att orda om.

I min bok är detta en Good Guy utöver dem kriterier en GG skall uppfylla samt en snubbe med en sjukt stor portion KS-anda!
 

Guden

Cartier
Kan bara stämma in med kören i de senaste 3 inläggen. Även jag la en beställning på en korthållare som @Sthlm-Nicklas köpte i butik i Paris. Skickades så fort han kom hem och paketet kom dagen efter. Grym kille! 110% GG.
Tack Tack! :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpt Rolex av herrn. Han levererade den personligen till dörren då han ändå var i stan. Som utlovat skickade han box och kvitton dagen efter. Skulle inte tveka att göra affärer igen, 100% goodguy.
 
Topp