• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stilren ryggsäck för dator matlåda m.m

Lejonel

Basic
På jakt efter en snygg och stilren ryggsäck som jag ska ha dom dagar jag tar pendeln till jobbet. Några tips på en snygg och praktisk ryggsäck?

Vad behöver den rymma? Vilken budget har du?
Douchbags har olika storlekar, börja kika där.
Laptop 15", matlåda när jag tar med sådan. Böcker, anteckningsblock, hörlurar m.m Så gärna lättillgängliga fack.

Kikat på DB men tycker dom känns lite för humm "ungdomliga" Man är ju inte 20 längre, snarare det dubbla 😅

Laptop 15", matlåda när jag tar med sådan. Böcker, anteckningsblock, hörlurar m.m Så gärna lättillgängliga fack.

Kikat på DB men tycker dom känns lite för humm "ungdomliga" Man är ju inte 20 längre, snarare det dubbla 😅
För rätt väska kan jag betala extra. Men annars känns väl 2000kr som rimligt.

Fjällräven? Eller är det för mkt skogsmulle? Stort plus tycker jag för ordentligt handtag att bära väskan i om man pendlar där det är trångt, typ tunnelbanan.
1000018212.png

Tillbaka
Topp