• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stjärnurmakarna.

RVL89

Breitling
Någon här inne som har bra koll på Stjärnurmakarnas sortiment? Av olika anledningar kommer jag kunna göra en bra deal på just Stjärnurmakarna, så allra helst vill jag utnyttja detta för att köpa en rejäl pjäs och inte någon 5k-klocka.

Här vart jag bor säljer de bara skräp, men läget kanske är annorlunda i Stockholm? Idealet vore om det hade gått att få tag på Rolex/Omega eller något liknande, men jag antar att det blir svårt i en Stjärnurmakarebutik..?

Tacksam för all hjälp jag kan få.

/R
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Rolex säljs inte men vet att det säljer Breitling i vissa butiker och eventuellt Omega har jag för mig.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Enligt hemsidan...

image.jpg
 

SSL

Audemars
I Solna fanns det fem/sex Omega-modeller sist jag var in dit tror jag. Solna har nog ett av de bättre utbuden bland stjärnorna.
 

jandan

Panerai
Många butiker har ju hoppat av Stjärnurmakarna efter att dom tidigare i år ändrade sin affärsmodell.
När man kollar nu är det bara 35 butiker kvar i Sverige.
Som tidigare nämnts i tråden, har flera egna agenturer och tar in lite mer exklusiva ur.
Sätt dig och ring runt och kolla läger, 35 butiker är ju inte så många att kolla av...
http://www.stjarnurmakarna.se/hitta-butik/
Hoppas du hittar det du söker & Välkommen till forumet!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Prata med bya
Han kan säkert hjälpa dig gällande Stjärnurmakarnas bättre sortiment
 

J86A

Omega
Jag tror att dom har blivit av med sin AD status men dom har fortfarande kvar lager klockor. En del är äldre modeller men det blir väl så med halvdan service och kass prisbild.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Kan jag tänka mig, har inte fått någon bra känsla när jag varit där
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Lånar drygt 4år gamla tråden hehe.

Har en klocka jag vill ha som enbart finns på en affär hos stjärnurmakarna. De har bara skyltexemplaret!? Har de alltid så? Jag vill inte köpa ett skyltex som jag inte vet hur länge det varit där.

Hon som jobbar där sa att om den tar slut kan de beställa ny men mtp. att jag beställt klockan i 3onlinebutiker men fått svar att den utgått har jag svårt att se att de kan ta in en ny. Kan vara så att just den klockan i affären är det sista exet som går att få tag på (är slutsåld överallt online, även utomlands) men vet inte om det är värt att köpa ett skyltex.

Har självklart mailat stjärnurmakarna men deras kundservice öppnar igen på måndag. Skulle vilja ha svar asap för tänker på klockan hela tiden. Om den säljs i helgen kanske jag aldrig kan få tag på den.
 

Simon.x

Rolex
Lånar drygt 4år gamla tråden hehe.

Har en klocka jag vill ha som enbart finns på en affär hos stjärnurmakarna. De har bara skyltexemplaret!? Har de alltid så? Jag vill inte köpa ett skyltex som jag inte vet hur länge det varit där.

Hon som jobbar där sa att om den tar slut kan de beställa ny men mtp. att jag beställt klockan i 3onlinebutiker men fått svar att den utgått har jag svårt att se att de kan ta in en ny. Kan vara så att just den klockan i affären är det sista exet som går att få tag på (är slutsåld överallt online, även utomlands) men vet inte om det är värt att köpa ett skyltex.

Har självklart mailat stjärnurmakarna men deras kundservice öppnar igen på måndag. Skulle vilja ha svar asap för tänker på klockan hela tiden. Om den säljs i helgen kanske jag aldrig kan få tag på den.

Hej
Vilken butik är det du tänker på ? Vad är det för klocka ?

//Simon
 
Topp