• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stockholm Exklusiv GTG 21/3

Josef B

Bestraffaren
Hallå alla KS:are!
Som sagt, vill påminna Er att vi ska ha en GTG den 21/3, mer info här
viewtopic.php?f=2&t=4034.
Se till att anmäla dig, de som redan gjort det har så gott som betalat, så du kommer inte att känna dig ensam ;). Ni har fortfarande gott om tid på er, nästan 3 1/3 veckor, men ju tidigare desto bättre :)

Mvh

planlaşdırıcılar Josef

@Joey som Dubbe nämnde ville hänga på är registrerad nu. Han är ju inte med på listan så om du har missat honom så betyder det väl att det bara finns en plats kvar? :shock:

Aquaracer2 skrev:
@Joey som Dubbe nämnde ville hänga på är registrerad nu. Han är ju inte med på listan så om du har missat honom så betyder det väl att det bara finns en plats kvar? :shock:

Läs reglerna för deltagande..

Spencer66 skrev:
joey skrev:
Spencer66 skrev:
Aquaracer2 skrev:

Jag har skrivit upp mig i tråden, få se om jag får plats!

Man måste även ha gjort minst 30 poster.

Mvh

S
Ah, ok då får jag ligga i om jag ska hinna knipa en plats :)

joey skrev:
Spencer66 skrev:
joey skrev:
Spencer66 skrev:
Aquaracer2 skrev:

Jag har skrivit upp mig i tråden, få se om jag får plats!

Man måste även ha gjort minst 30 poster.

Mvh

S
Ah, ok då får jag ligga i om jag ska hinna knipa en plats :)
Presentera dig i tråden med det. Visa din samling, upp med dagens klocka (korsposta i dagen Rolex/Omega?) och så några grattis på det så är du väl hemma ;)

Det kan även funka att sträcka fram ett par tusenlappar under bordet till mig, Spencer, Denke och Daviden, var ;)

TKVF skrev:
Varför starta ytterligare en tråd med detta ämne när den redan är klistrad???

För att spamma och för att "in-your-face" tala om för folk att det pågår en anmälan för en gtg. För trots att den är klistrad så verkar folk inte ha en aning om att det är en gtg på G eller hur man anmäler sig. Lika bra att påminna.

Josef B skrev:
Det kan även funka att sträcka fram ett par tusenlappar under bordet till mig, Spencer, Denke och Daviden, var ;)

Ett par VAR!? :eek: Nej, då försöker jag hellre få till 20 posts till innan sista platsen ryker...

@joey
Starkt jobbat, fortsätter du i den här takten är du med i 1000-klubben om en månad :mrgreen:

Yes! Då är vi fulltaliga på GTG Exklusiv! 20 pers anmälda och vi kommer ha supertrevligt!

Det börjar närma sig :)!!!!!!
Det är verkligen dags för er sista att se över betalningen eftersom jag ska betala för maten! Se även till att skicka namn och mobilnummer till mig så jag kan få in den i mina kontakter, eftersom jag INTE svarar på okända nummer! Svårt för er att kontakta mig om ni inte hittar ;)

Till alla GTG-deltagare :)
Jag kommer i början av nästa vecka att skicka ut information vart vi ska träffas och hur ni kommer nå mig. Ni får gärna fortsätta PMa mig ert mobilnummer och namn/+nick, om ni inte är 100 på om ni gjort det, så jag kan lägga in er på mina kontakter, jag svarar nämligen inte på okända nummer ;)

Vi har en kvar som INTE har betalat och jag kommer eventuellt att köra en först till kvarn på den platsen den 19e.

Jag kan eventuellt bli svår att få tag på under helgen, eftersom jag jobbar.

Nu har alla fått information ang GTGn via PM.

TomasBC och Ricrob
ni kan vara lugna ang maten och att ni kommer lite senare.

Tillbaka
Topp