• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholmare kan kolla var bussen är i realtid.

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Jag åker in med grisbilen eller biblioteksbussen en gång i veckan till tätorten. Finns det någon bra online-service där Pappi!?:)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Den där länken Pappi är inte bara för sthlm :) Funkar i hela Sverige.. Blir allvarligt oroad över hur skadad du blivit, det finns mer än bara Sthlm och det borde du veta ;)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Rätt coolt att se ändå, ska testa det någon gång när jag har bråttom och vill klaffa ett byte :D
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Värdelös länk och således också värdelös tråd, Pappi! Börjar bli dags att steppa upp!
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Går den efter tidtabell är det ju lika oanvändbart som "realtidsskyltarna" som redan sitter på busskurerna
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kollade precis ut genom fönstret när pricken åkte förbi.

Då hade bussen passerat för 2 minuter sen.

...så nej, det stämmer inte så bra.


Rullar vansinnigt många bussar på gatan där jag bor, tyckte mig också se ungefär 2 minuters fördröjning. Ska plocka ur Heuern ur winder och mäta lite mer vetenskapligt.
 
Topp