• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholms bästa kebab

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Så var och vad tycker ni man ska käka om man vill ha Stockholms bästa kebab? Mitt val är Izmirkebab i Hötorgshallen, deras jättekebab med franska för 59kr är helt fantastisk
image.jpg
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Formaggio på Kungsholmen har en väldigt fräsch och god kebab(eller hade när jag åt där för ett år sedan). Såg mer eller mindre ut som kebaben AdamST postade.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Palmyra har bara stora kebaber, smaken lämnar mycket övrigt att önska. Kebaben är en trist och könlös svennebanan kebab. K Amida är då ett roligare alternativ eller om man vill ha "svensk kebab" Palace Kebab.
Jag håller med, Palmyras kebab är god och portionerna gigantiska men smaken lämnar ändå en del att önska
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Men snälla???
Konyali i Hallunda C eller Amorina i Fittja. Du får nog ta och pallra dig utanför tullarna om du ska få någon större matupplevelse.

Får ta en kebab där när man är i Stockholm nästa gång. Ser om storstan har något att säga jämfört med Ronneby när det kommer till kebab! Svåra att slå hittills :)
 

SFS

Omega
Gillar faktist inte Palmyra, kebaben var inget vidare och på tok för mycket folk.

Vill slå ett slag för Kebabkungen på Odengatan (nära korsningen Odeng/Sveav), det hör till när man är ute och kör droska :D. Är nog den bästa jag ätit utanför Turkiet.

Jerusalem på Götgatan gillar jag också, men lokalen är liten och dragig.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Fan va sugen man blev på kebab nu då, finns det någon vettig runt Stureplan som man kan testa på lunchen? Utanför tullarna vågar jag inte åka.. :)
 
Topp