• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Stone Island sweatshirt M (bärs som L)

Borz

Basic
2-Faktor
Pris
1000kr ink frakt
Returpolicy
Om oäkta (autenticitet går att kontrollera med QR-kod i plagget)
Bilder Skickat
  1. Ja
Provar här att sälja en jäkla fin tröja som tyvärr inte passar mig. Sälja pga att den är för stor.

Riktigt fräsch och perfekt somrig färg som går åt något pastelligt ljusgrönt håll. Inköpt av mig från Care of Carl eller Jupiter för något år sedan (köpte mycket kläder under denna period och minns fan inte var just den här beställdes ifrån). Nypris ca 3K.

Använd två gånger och tvättad en gång med förhoppningen att den skulle krympa lite, men det gjorde den inte. Den har legat orörd i garderoben i över ett år och tänkte nu att den kanske passar någon annan bättre än den passar mig.

Inga fläckar eller andra skavanker.

Den här modellen är något tunnare i materialet och större i storleken (mindre stretchig) än Stone Islands vanliga sweatshirtmodell. Jag är 178 lång och väger 75kg, bär normalt sett alltid Medium på tröjor, men den här är stor på mig även om det står medium i den.

Bifogar egen bild (taget i dåligt ljus) och en lånad från nätet som bättre illustrerar hur färgen ser ut.

Skickas efter mottagen betalning.

Jag har en GG-tråd som enkelt bör hittas om man söker.

Bilagor

• IMG_0994.jpeg
    IMG_0994.jpeg
    1.6 MB · Visningar: 2
  • IMG_0995.png
    IMG_0995.png
    344.3 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp