• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

STOPP, STOPP, STOPP...backa tillbaka bandet lite! Målarn!, vad skådar mitt norra öga...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Här är man borta några dagar, och vad stöter man på när man är ute och kollar utbudet på Handla - köpes, säljes, bytes. Hela j... Alla Hjärtans Dag är helt förstörd :shifty::mad::arghh: , sitter här själv i en dusch med kallt vatten rinnande på mig, känner mig våldtagen och smutsig. Har du sålt Guld Daytona utan att fråga mig om lov, bevis hittade jag när jag ser att du säljer en tavla och visare för just Daytona.

Du lovade och inte sälja, Mmm, Mmm, du skulle ju ha kvar blinget, vad är Målarn utan sitt BLING! Nä precis, är som en längdåkare utan stavar, en tennisspelare utan racket och en klocknörd utan sin lilla Rolex! Det här är inge bra alls, nu måste jag villa upp nerverna ifrån forumet igen, detta var nådastöten och som fick bägaren att rinna över.


Har du något på gång då?! Har jag missat att du köpt något nytt BLING, BLING har inte sett dig posta någon bild sedan jag kom tillbaka för en vecka sedan.

Har du någon ny klocka på G får du gärna tala om det, mina nerver pallar inte mer om jag inget får veta :shifty:. Måste ju veta att du glider om kring med något NICE!!! Så jag vet att du sköter dig Broder :D!
 

KalleKnuda

Cartier
l1ffb.gif
 

Apansson

Torpare
Hahahahahaha kvalitetsinlägget från himmelriket! Det ryktas i stadens gränder om att vår kära målare ska bli med en stålklocka av den finare varianten, som ska hämtas på ett visst juvelerar-evenemang i Basel senare i år...
 

Nexus

Panerai
Äntligen Glycinedags? Kul att höra att han gått över till riktiga grejer istället för att lalla runt med ädelmetaller i så fall.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hahahah Af Sjodahl du är bara för skön :D!!!
Ut från duschen nu fan, inte ska du behöva oroa dig.... Det som jag har på g kommer Inte att göra dig besviken min kära broder och Förhoppningsvis inte mig heller haha!!


Sitter här huttrande och inlindad i fem stycken ullfiltar smuttande ett glas av min bästa whisky, trots detta är jag fortfarande i stor chock :nailbiting::rolleyes::eek::D

Men det börjar kännas lite bättre nu när jag fått reda på att du bara är dig själv. Om jag känner dig så kommer du aldrig bli nöjd, du är ute efter det ultimata BLING, BLING uret. Jag säger så här min kära BRODER, detta kommer att bli en livsuppgift, du kommer söka och söka efter det BLINGIGASTE exemplar som finns :D.

Men jag säger bara så här broder, så länge du är nöjd så är jag nöjd min vän Hehe...:greedy::cool::cigar:. Jag väntar med spänning, och det är jag förmodligen inte ensam om!
 

Apansson

Torpare
Är det bara jag som tycker att det är lite obehagligt att Af Sjodahls avatar snortar SLEVAR med koks, och sedan skriver han inlägg om att han har panikångest i duschen över en målarklocka? Eller detta kanske är praxis här som jag inte lärt mig än...
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Nja, det är nog min isade DD han skall bräcka.


Jasså, du har kvar den? Hade för mig att du fick rabalder för ett tag sedan, med för mycket nytt och för lite mögel och sålde den?!

Aja, hade det inte varit för isen på din så hade väl hans daytona rullat... Bara att åka till sydafrika och smuggla hem lite, för att i lugn och ro bättra på den lite med locktite? :)
 

Nexus

Panerai
Är det bara jag som tycker att det är lite obehagligt att Af Sjodahls avatar snortar SLEVAR med koks, och sedan skriver han inlägg om att han har panikångest i duschen över en målarklocka? Eller detta kanske är praxis här som jag inte lärt mig än...

Välkommen till KS, merparten av oss prioriterar kvalitétsklockor före dravel i stil med mental stabilitet.

Mvh
Hannibal.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jasså, du har kvar den? Hade för mig att du fick rabalder för ett tag sedan, med för mycket nytt och för lite mögel och sålde den?!

Aja, hade det inte varit för isen på din så hade väl hans daytona rullat... Bara att åka till sydafrika och smuggla hem lite, för att i lugn och ro bättra på den lite med locktite? :)
Målarn daytona var tyngre, men jag har mer is...

image.jpg
 

Målarn

The Steak
Sitter här huttrande och inlindad i fem stycken ullfiltar smuttande ett glas av min bästa whisky, trots detta är jag fortfarande i stor chock :nailbiting::rolleyes::eek::D

Men det börjar kännas lite bättre nu när jag fått reda på att du bara är dig själv. Om jag känner dig så kommer du aldrig bli nöjd, du är ute efter det ultimata BLING, BLING uret. Jag säger så här min kära BRODER, detta kommer att bli en livsuppgift, du kommer söka och söka efter det BLINGIGASTE exemplar som finns :D.

Men jag säger bara så här broder, så länge du är nöjd så är jag nöjd min vän Hehe...:greedy::cool::cigar:. Jag väntar med spänning, och det är jag förmodligen inte ensam om!

Hahaha fan vad man får skratta idag :D!!!!

Njaaee sant är det faktiskt broder, jag blir ej nöjd tills jag har en 5980R eller en 5070J :(....

Kommer vara mycket mer nöjdare med denna klocka än min gamla Daytona iaf :D!!
 
Topp