• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[Stor paketöppning] Compiss undrade, Guskleto frågade och Hook prickade rätt :P

Selvedge

Rolex
Sjukt.....på ett underbart sätt! Men tycker nog att en 116520 gift sig rätt bra i den familjen! Nog den fetaste öppningen i KS historia!!! Stort grattis!!
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Haha! Fy fan vad bra! Grattis grattis grattis! Vad blir nästa då? :D

Edit: är jag avis? Ja så enda in i helvete också. :)
 

Apansson

Torpare
hahahahaha okej bror :D
diamanttavlan är (som alltid) mycket snyggare på den där jäveln än den vanliga o-cleana.
Sjuk trio, helvete vad nördigt/muppigt, jag älskar det.
hatten av!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Haha! Fy fan vad bra! Grattis grattis grattis! Vad blir nästa då? :D

Edit: är jag avis? Ja så enda in i helvete också. :)
Har lovat säljaren att köpa en till Rolex när jag ska till Hong-Kong nu i november ;)

hahahahaha okej bror :D
diamanttavlan är (som alltid) mycket snyggare på den där jäveln än den vanliga o-cleana.
Sjuk trio, helvete vad nördigt/muppigt, jag älskar det.
hatten av!
Jo, har inget emot de bruna sub-dialsen, denna var dock mycket renare :)
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Har lovat säljaren att köpa en till Rolex när jag ska till Hong-Kong nu i november ;)


Jo, har inget emot de bruna sub-dialsen, denna var dock mycket renare :)

Det är som balsam för själen att köpa Rolex. Alla borde göra det minst en gång i månaden. Själv har jag bara köpt en Rolex i augusti (och en PP). :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Spenderarbrallorna har varit på minst sagt. Stort grattis till tre sinnessjukt bra klockor. Ser framemot att få klämma på platonan någon dag. :)
 
Topp