• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[Stor paketöppning] Compiss undrade, Guskleto frågade och Hook prickade rätt :P

Zingo

Rolex
image.png

Herregud, helt galet! Grattis!

Den blev ju brutalt nice med is :wideyed:, till och med så nice att den vita ser lite.. tråkig ut! :D
 

Jakob95

Omega
Grattis!! Det är tur att det inte är någon tävling om vem som har sjukast klocksamling, för då hade alla vi andra varit tvungna att gräva ner våra klockor så långt ner i marken det bara går, samt fly landet för all evighet ;).
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Haha, riktigt galet! Ett grattis är väl på sin plats med. Måste säga att diamanttavlan var riktigt diskret dör att vara strösslad. Det är en häftig smakfull kombo med bruna glasringen till den ljusblå tavlan. Härlig tyngd på dom där som sagt, jag har klämt och känt på Konkas.
Förresten, var det inte du som satt på en Submariner trippel också för ett tag sedan, eller var det någon annan?
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Haha, riktigt galet! Ett grattis är väl på sin plats med. Måste säga att diamanttavlan var riktigt diskret dör att vara strösslad. Det är en häftig smakfull kombo med bruna glasringen till den ljusblå tavlan. Härlig tyngd på dom där som sagt, jag har klämt och känt på Konkas.
Förresten, var det inte du som satt på en Submariner trippel också för ett tag sedan, eller var det någon annan?
Haha, det var jag. Har dock sålt 114060. Boooh
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Very nice, great success!
(orkar inte googla Borat-bilden...)

Vi har @Omen's DD samling å nu din Daytona-samling att sukta efter. Grymt bra jobbat! Den blåa skulle jag gärna se IRL över en bira nån gång!

Grattis som f-n!
 
Vet inte vilka superlativer jag ska använda riktigt, kanske en kombination av de som använts tidigare i tråden. Mest vill jag säga grattis och njut av klockorna nu!
 
Topp