• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Stor PB: Full systemkamerautrustning Nikon (D7200+AF-S 17-55/2,8+Sigma 70-200/2,8+Nikon 10,5/2,8+Nikon 50/1,8+blixt SB-800+batterigrepp+mm)

rm83

Silver
2-Faktor
Pris
12500
Returpolicy
Enl. överenskommelse vid affär.
Bilder Skickat
  1. Ja
fotoutrustning.jpg

Sista bumpen - annars går detta till inbyte i kamerabutik!

Fotograferandet har blivit lidande under många år nu, så säljer av hela min Nikon-utrustning. Som kan utläsas av förra meningen har den använts mkt sparsamt nu under ett antal år. Perfekt för dig som är fotointresserad och vill skapa dig en solid grund med professionella/semiprofessionella objektiv etc direkt.

Följande är till salu:

Nikon D7200 kamerahus inkl. batterigrepp MB-D15, två originalbatterier EN-EL15 samt ett tredjeparts Jupio 2000mAh motsvarande EN-EL15 och MH-25A batteriladdare. Huset har 20.935 exponeringar, är utvändigt fint med originalrem och fungerar problemfritt. Skickar även med Nikon ML-L3 fjärrutlösare (värde 500 kr). PRIS: 7.000 kr.

Objektiv Nikon AF-S Nikkor 17-55mm 1:2.8 G ED DX inkl. ett Nikon NC-filter som alltid varit monterat som skydd samt naturligtvis motljusskyddet. PRIS: 4000 kr.

Objektiv Sigma 70-200mm D 1:2.8 APO DG HSM samt ett Andersson UV-filter som alltid varit monterat som skydd. Även detta med motljusskydd, såklart. PRIS: 5000 kr.

Objektiv Nikon AF Fisheye Nikkor 10.5mm 1:2.8G ED DX. Fint skick, minimalt använt. PRIS: 2000 kr.

Objektiv Nikon AF Nikkor 50mm 1:1.8D samt ett Hoya filter som alltid varit monterat som skydd. PRIS: 1000 kr.

Blixt Nikon SB-800 inkl. diffusor. PRIS: 1000 kr och då skickar jag med en SC-29 blixtkabel (värde ca 1200 kr).

Kameraryggsäck Lowepro Computrekker AW i använt skick. PRIS: 500 kr

Samtliga delar är i använt men gott eller mycket gott skick och inga av mig kända defekter. Om fler bilder önskas på något, kontakta mig. Summerat i delar ovan är priset 20.500 kr och nypriset är mångdubbelt mer.

Paketpris för ALLT enbart för KS-medlemmar: 16.500 14.500 12.500 kr

Förbehåller mig rätten av avgöra om ovan säljs styckvis eller om jag avvaktar och säljer allt som paket.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp