• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad ***STOR PRISBUMP*** Omega De Ville Prestige Butterfly (damklocka m. diamanter)

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
23900
Returpolicy
Efter överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Återigen till salu!
Nytt pris 29.000kr, 27.000kr, 25.000kr,
NU 23.900kr!

En present till frugan, mamma, dottern, flickvännen, konkubinen, älskarinnan, side-chick eller kanske till dig själv?

Komplett med alla tillbehör samt kvitto vid köptillfället. Omegas världsgaranti finns fortfarande kvar.

Nypris: 45.700kr (säljs på Omegas hemsida)
Billigast på Chrono24 i hela världen ligger på 33.000kr (när jag kollade sist).
Mitt pris: 29.000kr (kan diskuteras vid smärtfri affär)
Byte? Kom med förslag (är inte omöjlig, både herrklockor och damklockor välkomnas).

Omega De Ville Prestige Butterfly
CO-AXIAL 32.7mm

En riktigt fin damklocka med pärlemotavla och åtta diamanter samt datum komplikation.

Calibre: Omega 2500
Self-winding chronometer,
Co-Axial escapement movement with rhodium-plated finish.
Power reserve: 48 hours
Glas: Domed, scratch-resistant sapphire crystal with anti-reflective treatment inside

Ref: 424.10.33.20.55.001

7171080D-9B68-485A-A181-4C4B6D5A672D.jpeg

A8425254-E70B-4E81-8BC4-A8F5006B3F46.jpeg


Swish, byte eller f2f i Sthlm.

Tack KS för annonsplats samt det enda forumet jag är aktiv i!
 
Senast ändrad:
Topp