• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Ola G

Cartier
"Spännande" free agency, jag döööööör snart
Jerry Jones I'm going all in, no stone unturned, I'm giving it all
Signs no one of interest at all😭
För övrigt anser jag att Trashkot borde ges bort till ngt CFL-lag, han är outstanding varje gång vi möter tex Öslöga FC och suger fet b*lle så fort vi möter ngt mer kvalificerat än Limhamns Griffins

Mvh
Ola G
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
"Spännande" free agency, jag döööööör snart
Jerry Jones I'm going all in, no stone unturned, I'm giving it all
Signs no one of interest at all😭
För övrigt anser jag att Trashkot borde ges bort till ngt CFL-lag, han är outstanding varje gång vi möter tex Öslöga FC och suger fet b*lle så fort vi möter ngt mer kvalificerat än Limhamns Griffins

Mvh
Ola G
Har Cowboys valt att inte vara med i årets FA?
 

Ola G

Cartier
Har Cowboys valt att inte vara med i årets FA?
Ha ha man kan tro det, de har signat ngn totalt doldis som de droppade tidigare i år men det är på nivån att de kunde signat mig
JJ gör massor av saker och låter mycket men i slutändan kommer laget att lyfta den dan han tar hissen ner six feet under
Mvh
Ola G
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
En 1-2 punch med Singletary och Dillon är inte helt värdelös men kanske dags att fixa ordentliga WR…
IMG_2460.jpeg
 

Spanjoren

Omega
2-Faktor
Så då var det bara några dagar kvar till draften! Vad hoppas ni på för ert lag?
Själv hoppas jag att Vikings inte byter bort sin framtid. (3 1rd picks och mer mot en medioker QB)

McAfee skulle ha en livestream som följer draften och som gäst ska han ha Bill Belichick, såg youtube film med dom och verkade riktigt bra. Så på fredag morgon kommer jag lyssna deras VoD är tanken )
 
Topp