• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Sista natten i våningssängen. Trött, smått förvirrad och stinker av lägereldsrök. Tecken på en ganska bra dag egentligen!
G'natt önskar jag och Zelos Mako!
IMG_20190914_224631__01.jpg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Första gången jag provar seat belt nato, jäklar vad skönt det var, inte likt något annat nato jag haft, rekommenderas.
CA05AB2D-5B53-4361-A1DE-4CA22FEAFDC6.jpeg
Den där är verkligen grymt cool.
Men jag fattar inte om de gjorde 99 totalt eller om det var första batchen som var 99 klockor och numrerade.
Ser ut som 99 totalt på hemsidan men den går fortfarande att köpa.
De borde väl sålt mer än det sen släpp? Särskilt som 80 var till Kickstarter,
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Citerar mig själv...
Vet numera att bombgrodan är en ripoff på Korsbek. Hade ingen koll på det när jag köpte bombfrogen för många år sedan. Gillade tavlan med ”Bombfrog och Minesweeper”.

Klockan säljs numera med röd undertext men vad har hänt med Korsbek?

5B6AE31D-0EAC-472F-8FD2-3560A7B34883.jpeg

23AFFADD-A64D-41D0-8E3A-AAB802B4D406.jpeg

Finns det någon relation till Sinn? Bägge känns som en blandning mellan 104:an och EZM3.
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Den där är verkligen grymt cool.
Men jag fattar inte om de gjorde 99 totalt eller om det var första batchen som var 99 klockor och numrerade.
Ser ut som 99 totalt på hemsidan men den går fortfarande att köpa.
De borde väl sålt mer än det sen släpp? Särskilt som 80 var till Kickstarter,
Tack, tror 99st har en speciell baksida. Finns fler fast utan denna.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Citerar mig själv...
Vet numera att bombgrodan är en ripoff på Korsbek. Hade ingen koll på det när jag köpte bombfrogen för många år sedan. Gillade tavlan med ”Bombfrog och Minesweeper”.

Klockan säljs numera med röd undertext men vad har hänt med Korsbek?

5B6AE31D-0EAC-472F-8FD2-3560A7B34883.jpeg

23AFFADD-A64D-41D0-8E3A-AAB802B4D406.jpeg

Ingen aning men de skulle släppt en mindre variant på den ovan som nog aldrig kom. Oceneer är en av mina favoriter bland mikrodykare men liite stor :meh:
 
Topp