• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag kände likadant innan men nu har jag med mig min Fujifilm X100F väldigt ofta. Har Lightroom till mobilen och en kortläsare med usb-c så jag kan lägga över bilderna direkt. :)

Typiskt att man ska missa en sån sak. Även om det var 1000 andra som fotograferade så vill man ju ha sina egna bilder.
Fan vilken smart idé :) Sjukt smidigt och skoj att ladda upp bilder på språng. Har visserligen en Panasonic med WiFi men det blir ju så mycket bättre bilder med mina andra kameror :D

Samlingens nästbilligaste klocka, men samtidigt samlingen snyggaste.

86EC4D0B-FF34-47F8-B2CC-53663929EDE9.jpeg

Fan vilken smart idé :) Sjukt smidigt och skoj att ladda upp bilder på språng. Har visserligen en Panasonic med WiFi men det blir ju så mycket bättre bilder med mina andra kameror :D
Jag har också wifi på min kamera men det är långsamt och omständligt tycker jag. Köpte en sån här som tar vanliga SD-kort, riktigt liten och smidig! :)
PSX_20200605_195836.jpg

För övrigt, skål @TerryTee och resten av tråden. Ha en riktigt härlig fredag! :cool:
PSX_20200605_195931.jpg

Ja, men var helt okej från början också. Bytte klocka med frun nu (som inte orkat ställa tiden) och denna är också riktigt schysst. Kanske inte världens bästa kombination tillsammans med glesortskavaj och sneakers men men... :D
PSX_20200605_192951.jpg

PSX_20200605_193058.jpg

PSX_20200605_193121.jpg

PSX_20200605_193032.jpg
Haha, ”glesortskavaj”, det tänker jag stjäla!
Gillar den subtila texturen på tavlan på OTn, som ett papper, lite mjukt skrovligt om ni är med på hur jag menar!
Till en skjorta, ett par chinos en sommarkväll är den som gjuten dock! :) Kul att du gillar dom!

Haha, ”glesortskavaj”, det tänker jag stjäla!
Gillar den subtila texturen på tavlan på OTn, som ett papper, lite mjukt skrovligt om ni är med på hur jag menar!
Till en skjorta, ett par chinos en sommarkväll är den som gjuten dock! :) Kul att du gillar dom!
Jag har stulit uttrycket från någon annan här på forumet så kör på. :D Ja, texturen är riktigt fin i solljuset, som du säger så ser det ut som papper. :) Inte riktigt min klädstil men det är ju fruns klocka, jag kör THn istället. :cool:

Tillbaka
Topp