• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Equilibrium

Garth
2-Faktor
92FA8B3D-0E18-4579-96EE-69A1BCD7DDE7.jpeg

79F8A1E7-0E36-4E1F-A6A6-FB92EDBE4EBD.jpeg

Knatar till affären :)
 

FOQ

Audemars
Jobbrelaterat, avslutade samarbetet med en kund som tvärvände i sitt beteende och har inte betalat två hyfsat stora fakturor nu.
Tråkigt att behöva göra så här, men för mycket pengar för att ignorera händelsen plus att rätt ska vara rätt och då får man betala för sig.

Trisst när de jävlas med ens levebröd. Låter faktiskt riktigt illa om man går så lång som att avsluta ett samarbete. Hoppas det löser sig med pengarna. Kunden är väl rökt tänker jag mig.
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Jobbrelaterat, avslutade samarbetet med en kund som tvärvände i sitt beteende och har inte betalat två hyfsat stora fakturor nu.
Tråkigt att behöva göra så här, men för mycket pengar för att ignorera händelsen plus att rätt ska vara rätt och då får man betala för sig.
Surt :( hoppas att det löser sig med hjälp av juristen åtminstone, även om hen såklart också ska ha sin del sen....
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Trisst när de jävlas med ens levebröd. Låter faktiskt riktigt illa om man går så lång som att avsluta ett samarbete. Hoppas det löser sig med pengarna. Kunden är väl rökt tänker jag mig.
Ja, det säger lite om varför jag valde att avsluta samarbetet. Får du magont av något så finns det ingen idé att försöka hjälpa till. Kunden i fråga tror dock att jag bluffar, så nu har ärendet lämnat mitt bord och sköts av en juristbyrå istället.
Ibland är det skönt att bara vara anställd :dead: (Om det nu är jobbrelaterat)
Edit: japp, det var det :bag:
Japp, ibland är det verkligen skönt med anställning! Det instämmer jag fullt ut med :)
Surt :( hoppas att det löser sig med hjälp av juristen åtminstone, även om hen såklart också ska ha sin del sen....
Det kommer lösa sig, var tydligen ett "solklart fall att ta hem", trist att det ska behöva gå så långt bara. Ja en jurist kostar inte gratis, men det är värt det!
 
Topp