Är en gul jacka involverad månne ?Jag ligger på ett hotellrum i bara kallingarna. Ni får bara en teaser, resten får ni (mar)drömma fram själv.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är en gul jacka involverad månne ?Jag ligger på ett hotellrum i bara kallingarna. Ni får bara en teaser, resten får ni (mar)drömma fram själv.
![]()
Vill jag ens veta vad du refererar till?Är en gul jacka involverad månne ?
Det står skrivet i stjärnorna (och i gårdagens poster)Vill jag ens veta vad du refererar till?![]()
Grattis till (åter?)köpet! Riktigt fin klocka.![]()
Morning. In till Blöteborg för att jobba en sväng denna fredag. Regnat hela i princip hela semestern, så klart som fan det blir kanonväder när man ska jobba hela dagen. Men bara att trösta sig med en kall Norrlands mot kvällen
Fliegerfredag! Fasen det är svårt att bära något annat nu för tiden
![]()
@TerryTee är du på väg att bli OWG?!Fikar i svärföräldrarnas trädgård, men när jag är hemma kan det tänkas komma två objekt till byteslördagen
![]()
Hoppas det går över snart, men helt klart värt att kolla upp.Vet inte men har haft i 2 månade som tusen nålar som strålat i siden av ryggen långt ner någon sekund ibland om dagen,inte brytt mig om det men nu har jag skit ont där hela tiden,lite som galen träningsvärk i muskeln.
Wow vilken dag!Hahah ja kompis! Jag är så sjukt efter! Är i stugan och läser två ggr/dag ish. Ligger på kvällen och försöker läsa ifatt men somnar med mobilen i handen! Brukar ju läsa 10 ggr/dag annars
Har besökt Ivanssons bilskrot utanför Töcksfors (sjukaste jag sett, bilar som stått i skogen i 50+ år), stötte även på några norska bubblaentusiaster där. Haft slåtter i stugan, drejat, kört traktor, druckit för mycket öl och dragit upp några fiskar!
Haft det finfint helt enkelt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjukt coolt ställe den där skroten, var där förra veckan. Ska man semestra i Värmland är det en bra rekommendation att åka ditHahah ja kompis! Jag är så sjukt efter! Är i stugan och läser två ggr/dag ish. Ligger på kvällen och försöker läsa ifatt men somnar med mobilen i handen! Brukar ju läsa 10 ggr/dag annars
Har besökt Ivanssons bilskrot utanför Töcksfors (sjukaste jag sett, bilar som stått i skogen i 50+ år), stötte även på några norska bubblaentusiaster där. Haft slåtter i stugan, drejat, kört traktor, druckit för mycket öl och dragit upp några fiskar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket välkommet! Fin bit!Måhända inte affordable eller mikro. Men vafan. Shoot me. Vilken plats. Vilken varandra. Vilken kväll. Vilken klocka.
![]()
SnyggMåhända inte affordable eller mikro. Men vafan. Shoot me. Vilken plats. Vilken varandra. Vilken kväll. Vilken klocka.
![]()
Alltsååååååå..nja jag vill ha en till Sinn däremot haha!Då har man typ läst ikapp...
Grattis till (åter?)köper! Riktigt fin klocka.
@TerryTee är du på väg att bli OWG?!
Hoppas det går över snart, men helt klart värt att kolla upp.
Sjukt coolt ställe den där skroten, var där förra veckan. Ska man semestra i Värmland är det en bra rekommendation att åka dit![]()
Ja om man kör E18 och har vägarna förbi Töcksfors är det värt en avstickare, liknar inget man har sett innan. Det är bilar överallt och övergivna hus, känns som en skräckfilmskuliss. Västa fågelviks kyrka kan man ta på vägen ner till skroten, den ligger fantastiskt fint.Finns bara ett ord för allt det där, WOW![]()
Är det en aktiv skrot också, eller bara en gammal nedlagd som inte rensats upp? Eller något annat?Jag är ikapp!!!
Ja om man kör E18 och har vägarna förbi Töcksfors är det värt en avstickare, liknar inget man har sett innan. Det är bilar överallt och övergivna hus, känns som en skräckfilmskuliss. Västa fågelviks kyrka kan man ta på vägen ner till skroten, den ligger fantastiskt fint.![]()
![]()
Om du vill läsa mer!Är det en aktiv skrot också, eller bara en gammal nedlagd som inte rensats upp? Eller något annat?
Gick ju bra på Tradera såg jagTack
Tack! Gött att du håller span, glömde säga att jag fick ett kanonerbjudande av @inzomniac som jag tackade ja till direkt. Nu väntar jag bara på att sälja San Martinen på tradera så jag har några klockpengar att betala med!
Verkar ha det ganska bra ändåHahah ja kompis! Jag är så sjukt efter! Är i stugan och läser två ggr/dag ish. Ligger på kvällen och försöker läsa ifatt men somnar med mobilen i handen! Brukar ju läsa 10 ggr/dag annars
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är en gul jacka involverad månne ?
Klart du villVill jag ens veta vad du refererar till?![]()
När kommer de 2 klockorna till Byteslördag då? Eller har jag missat domAlltsååååååå..nja jag vill ha en till Sinn däremot haha!
Tack. Häftiga miljöer.
Ja kyrkan låg verkligen fint till. Knäppte några egna bilder på skroten.Jag är ikapp!!!
Ja om man kör E18 och har vägarna förbi Töcksfors är det värt en avstickare, liknar inget man har sett innan. Det är bilar överallt och övergivna hus, känns som en skräckfilmskuliss. Västa fågelviks kyrka kan man ta på vägen ner till skroten, den ligger fantastiskt fint.![]()
![]()
Haha, det får bli en söndags-hybrid! Vart så mycket annat ikvällGick ju bra på Tradera såg jagSkönt när man får det sålt
Verkar ha det ganska bra ändåSer härligt ut, och vilken bild från matbordet ut över vattnet
Klart du vill
När kommer de 2 klockorna till Byteslördag då? Eller har jag missat dom![]()
Snygg bild!På minisemester på östkusten. Dags för årets första havsbad!
![]()
Det var verkligen fruktansvärt, första anfallen var på snudd till att bli medvetslös av svärtaGallsten är döden har jag hört![]()
Trevligt! Mycket fint i den ormgropen
Tack!Trevligt! Mycket fint i den ormgropen![]()
Mycket välkommet! Fin bit!
Tack vänner! Mycket fint vin bör tilläggas.
Sinn U1 ser jag dig inte posta allt för ofta! Gedigen samling gott och blandat!
Uppmärksamt!Sinn U1 ser jag dig inte posta allt för ofta! Gedigen samling gott och blandat!
Edit eller du kanske postar den i Sinn tråden![]()