• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

monoton

Titan
Fick hem en ny kompis idag. Italienare, men vi förstår varandra.
93BFFECC-BD58-47DB-85E8-1FAA183C8463.jpeg

det är ju något speciellt med Italienska klockor, Att jag inte äger en är ett mysterium. Mycket vacker den där grattis!

MortenH

Brons
Är inte orginalspännet i brons? Har inte testa att ägga det. Tycker dock det ser ut att ha patinerats. På de tidigare som var i stål så var det även stämplat "stainless steel"
20201230_110843.jpg

Jo det är brons, fast fel brädd.
Originalbandet smalar av till 20 mm vid spännet.
@SpaceAce bandet är 22 hela vägen. (Fattar inte hur jag kunde döpa om dig till Acespace i förra inlägget 😁 )

SpaceAce

Brons
Kom hem och hittade en Rek lapp i brevlådan. Hade ingen aning vad det kunde vara då jag inte väntade något Rek.
Visade sig vara ett Aquastar spänne som skickats från Synchron Group Austria 😍 (Ägarna till Aquastar, Aquadive, ISOfrane och Tropic)
Edit: Och Doxa då 😄 och säkert fler "undermåliga" märken 😉 Tack för god service 👌🏻👍🏻😁
IMG_20210113_211953.jpg
IMG_20210113_211914.jpg
IMG_20210113_211906.jpg

Senast ändrad:

Kreacon

Silver
Kom hem och hittade en Rek lapp i brevlådan. Hade ingen aning vad det kunde vara då jag inte väntade något Rek.
Visade sig vara ett Aquastar spänne som skickats från Synchron Group Austria 😍 (Ägarna till Aquastar, Aquadive, ISOfrane och Tropic)
Edit: Och Doxa då 😄 Och säkert fler undermåliga märken 😄
Tack för god service 👌🏻👍🏻😁
IMG_20210113_211953.jpg
IMG_20210113_211914.jpg
IMG_20210113_211906.jpg
Mmmm! Vad är det för tropic du kör?

KandreasF

Tantal
God torsdag!

Här kommer en liten tillfällig desperationsbump! Vid köp av Zelos ingår en av övriga två poster i annonsen. Gäller idag i denna tråd!

Edit: Och Doxa då 😄 och säkert fler "undermåliga" märken 😉 Tack för god service 👌🏻👍🏻😁
IMG_20210113_211953.jpg
IMG_20210113_211914.jpg
IMG_20210113_211906.jpg
Fick mail ifrån Synchron Group som säger att han förstår svenska och tyckte inte att det jag markerat lät särskilt bra.

Var det någon som missuppfattade att det var menat som ironi? 😂
Han har alltså varit inne på KS och läst detta 🤓

Topp