• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

#Byteslördag
T6KS7Hh.jpeg

Det optimala vore om nån satt på en SPB147 och ville byta 😘

Håller med, upp med bytes nu😁,
Gulingen har bara sin tredje dag på armen så den är osäljbar ett tag till.
(Typ, ge alla nya klockor 10 dagar på armen innan den eventuellt flippas...)

IMG20220514100734__01.jpg
Jäkligt snygg färg på vridringen. 👌 Jag har haft den här på armen fem dagar i rad nu och jag är i alla fall helt säker på att den inte kommer att flippas. Kingsley for life! 💙
PSX_20220514_131308.jpg
PSX_20220514_131333.jpg

Fortis nya Stratoliner har en säregen lume.

"Luminescent markings in light blue also indicate important time intervals for space travel. Fortis bases this on a hypothetical stratospheric flight for space tourists with Virgin Galactic. These flights can be divided into three phases: up to 90 minutes until the release, a boost phase lasting up to 90 seconds and a weightlessness phase lasting a maximum of 15 minutes."

Jahapp då vet vi.

1652515451773.png

1652515480980.png
Häftig design men 50 brak utan länk? 😬 Det vore intressant att veta hur de själva vill profilera sig. Jag har alltid sett Fortis som ett tooligt varumärke men det känns som att man med den senaste tidens släpp siktar mer mot ett lite förfinat "independentstuk" om man nu ska kalla det för det.

Häftig design men 50 brak utan länk? 😬 Det vore intressant att veta hur de själva vill profilera sig. Jag har alltid sett Fortis som ett tooligt varumärke men det känns som att man med den senaste tidens släpp siktar mer mot ett lite förfinat "independentstuk" om man nu ska kalla det för det.
Måste kostat mycket att testa dem i stratosfären 🤪
Ställde en fråga om vad det är bra ör - inte så många av oss som kommer befinna sig på den höjden - inte fått ngt svar, kommer nog inte få det heller.

Måste kostat mycket att testa dem i stratosfären 🤪
Ställde en fråga om vad det är bra ör - inte så många av oss som kommer befinna sig på den höjden - inte fått ngt svar, kommer nog inte få det heller.
Tycker det är stencoolt att den varit i stratosfären. Inte riktigt affordable tyvärr annars hade jag varit på.

Tillbaka
Topp