• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Godkväll
96EB3B8C-1AAE-415D-9F6D-F704BB66EC48.jpeg

@v0n nu verkar 38 mm finnas att beställa. Attn @MaBr

Edit: fast jag hittar fortfarande ingen återförsäljare 😂 tur för jag ska inte ha någon ändå

55F951E1-B2E6-449F-B54E-F20E59AF9D02.png
Fattar fortfarande inte vilken/vilka concessionnaires (ÅF) man kan förboka hos, vet du?
Är mest nyfiken på övriga mått.

Det där är f.ö en re-edition på tredje serien, frän såklart men tycker magnumvisarna och lumeprickarna på vridringen från andra serien är oslagbara.
Eller ja, hade ju inte tackat nej förstås 😎
img_0019.jpg

img_0009.jpg

Fattar fortfarande inte vilken/vilka concessionnaires (ÅF) man kan förboka hos, vet du?
Är mest nyfiken på övriga mått.

Det där är f.ö en re-edition på tredje serien, frän såklart men tycker magnumvisarna och lumeprickarna på vridringen från andra serien är oslagbara.
Eller ja, hade ju inte tackat nej förstås 😎
img_0019.jpg

img_0009.jpg

Nej allt känns väldigt otydligt kring släppet av den där 38:an.. Men den är galet snygg!
Vet man något om priset? Jag läste förresten någon Facebook-kommentar om att det ska vara Sellittaverk i den. Sant?

Nej allt känns väldigt otydligt kring släppet av den där 38:an.. Men den är galet snygg!
Vet man något om priset? Jag läste förresten någon Facebook-kommentar om att det ska vara Sellittaverk i den. Sant?
Fransmän vettu 😄 Skitsnygg, tror dock inte man ska behöva stressa, inte limiterat eller så.
Ingen aning om pris, men skulle gissa på ungefär samma som andra stålvarianter i sortimentet. Inte heller sett om den går att få på annat än länk (den kostar, med all rätt).
Jo, ZRC har som så många andra tillverkare gått över till Sellita på sistone så det låter högst troligt.

Fransmän vettu 😄 Skitsnygg, tror dock inte man ska behöva stressa, inte limiterat eller så.
Ingen aning om pris, men skulle gissa på ungefär samma som andra stålvarianter i sortimentet. Inte heller sett om den går att få på annat än länk (den kostar, med all rätt).
Jo, ZRC har som så många andra tillverkare gått över till Sellita på sistone så det låter högst troligt.

Ok, ja vi får väl helt enkelt se med tiden var den går att beställa och vad den kostar..☺️

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp