• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fast du kan ju inte vara helt trött på den ubercoola GRZ-n??
Nej absolut inte 😊 Men jakten på något har stannat av helt. Vet inte vad jag skulle vilja ha som överträffar det jag har eller har haft 🤷🏻‍♂️ Det mesta är "meh" och "njae, den där kommer jag tröttna på rätt snabbt".
Har inte öppnat bandlådan sen jag vet inte när. Får nog ta och göra det under kvällen och se om det kan muntra upp lite 🤔

Nej absolut inte 😊 Men jakten på något har stannat av helt. Vet inte vad jag skulle vilja ha som överträffar det jag har eller har haft 🤷🏻‍♂️ Det mesta är "meh" och "njae, den där kommer jag tröttna på rätt snabbt".
Har inte öppnat bandlådan sen jag vet inte när. Får nog ta och göra det under kvällen och se om det kan muntra upp lite 🤔
Försöka duger!

En hälsning från Klocktrött.se 👋🏻
1000012560.jpg

Den där unika fågeln kan man ju omöjligen tröttna på! 🤘🏻

Echo/Neutra har säkert nog dykt upp här ett par gånger. Men den här va riktigt läcker hexagon

Echo/Neutra har säkert nog dykt upp här ett par gånger. Men den här va riktigt läcker hexagon

Riktigt nice!

Tillbaka
Topp