Vad har vi längst till höger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har vi längst till höger?
Kul att fler slog till!Nytt in.. helt underbar Lapis tavla.. bilder gör den inte rättvisa.
![]()
![]()
första intrycket är riktigt bra. Tror du blir näjd med Amethyst tavlan. Tror den har mer kontrast irl. Svårt att få bra på bild.Kul att fler slog till!
Jag väntar fortfarande på min med ametist-tavla, men varje gång jag ser bilder på den blåa och kontrasten så blir jag lite tveksam till om jag valde rätt.
En Fortis Novonaut Amadee-24 limited edition i titan.Vad har vi längst till höger?![]()
Tack! Mycket fin, tycker jag.En Fortis Novonaut Amadee-24 limited edition i titan.
![]()
Ja, den är riktigt bra. Just denna limiterade variant är slutsåld, men Novonaut N-42 Titan finns.Tack! Mycket fin, tycker jag.
Najs! Vad är det för storlek på den?Damn! Denna blir på riktigt svårt att motstå
![]()
![]()
Den var riktigt trevlig! Aldrig ägt en kronograf, men detta skulle absolut kunna bli första!Damn! Denna blir på riktigt svårt att motstå
![]()
![]()
Najs! Vad är det för storlek på den?
I minsta laget på en annan men den kommer undan med sin vintage attribut.
Ja inte så stor lug to lug heller, men kanske upplevs större just pga formen på boetten. Hade gärna provat en förstI minsta laget på en annan men den kommer undan med sin vintage attribut.
Det är inte alltid uret som är för litet...I minsta laget på en annan men den kommer undan med sin vintage attribut.
Utveckla gärnaDet är inte alltid uret som är för litet...
Första gången jag sett en IRL.De där ser man inte ofta. Knep du den på K & S ?
Oj, galet bra mått ju!
Du var snabb där också! Hållt lite halvhjärtat utkik efter en, men den hann inte ligga uppe många timmar innan den stod som såldFörsta gången jag sett en IRL.
Yes, det gjorde jag. Borde finnas fler i klocklådorna som inte får handledstid![]()
Hahah det väcktes ett snabbt ha begärDu var snabb där också! Hållt lite halvhjärtat utkik efter en, men den hann inte ligga uppe många timmar innan den stod som såld![]()
Damn! Denna blir på riktigt svårt att motstå
![]()
![]()
Lärt mig uppskatta det s.k. ”one eye” stuket genom åren som vintage galning.Fint med icke symmetriska subdials![]()