Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt fin. Önskar jag hade enMin 4511 är kvar i samlingen. Fortfarande grym!
![]()
Sneglat lite på dom där. Ser ruskigt toolig och trevlig ut. Väntar också in fler smaskiga bilder och hur du upplever att den bärs osv.Min JB300 har kommit, nu skall den testas:
![]()
Det kommerSneglat lite på dom där. Ser ruskigt toolig och trevlig ut. Väntar också in fler smaskiga bilder och hur du upplever att den bärs osv.
Hade gärna klocka med dig men behåller min tröjaKlockbyte och match!
![]()
Hoppas det går bättre för er ikväll!Hade gärna klocka med dig men behåller min tröja
![]()
0-0 mot ForrestHoppas det går bättre för er ikväll!![]()
Ni lär vinna ligan ändå. Jobbigare för oss som håller på Liverpool @Tomi87 , klarar vi ens topp 4?0-0 mot Forrest
earthen-co.com
Om mimosan har den färgen så är det knappt någon apelsinjuice alls iDenna trillade in i tisdags
Va lite underwhelmed först, rätt basic finish på caset och armbandet inte så märkvärdigt (tillägg, kom på ett läder). Men fastnar mer och mer. Visarna, skugga från index, skuggor från vågorna. Sen är lumen jäkligt mysig också.
Blir nog trevlig i sommar. Men tänker mer på sandstrand än mimosa![]()
![]()
Druckit för lite mimosa för att uttala mig. Men det/deras recept låter som något jag hellre skulle dricka på dagen än dagen efter isfOm mimosan har den färgen så är det knappt någon apelsinjuice alls i
Fears recept på mimosa:
7 dl champagne
1 tsk apelsinjuice
En Maen-homage alltså? Kvickt jobbat. Vet du vad det är för verk i den där?![]()
Denna var helt klart en positiv överraskning…
Nää det är väl en Maen?En Maen-homage alltså? Kvickt jobbat. Vet du vad det är för verk i den där?
Steril ju?Nää det är väl en Maen?
En Maen-homage alltså? Kvickt jobbat. Vet du vad det är för verk i den där?
Japp, det är en MAEN Hommage. Urverket är samma som i originalet, SEAGULL ST1721 (skulle inte vara förvånad om samma tillverkare gör MAENs egna klocka). Denna kostar dock 1/10 av orignialet.Nää det är väl en Maen?
Tycker detta är lägsta nivån i klockbranchen. Snålkopiera redan hyggligt billiga micro/entusiastmärken och effektivt sparka undan benen på småföretag som försöker etablera sig, jag är ledsen men det är så poänglöst i min ögon.Japp, det är en MAEN Hommage. Urverket är samma som i originalet, SEAGULL ST1721 (skulle inte vara förvånad om samma tillverkare gör MAENs egna klocka). Denna kostar dock 1/10 av orignialet.