Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det är helt rimliga avgränsningar.Vi snackar ibland om något är "micro"... vad är en modern definition nu. Den där databasen drar tydligen en av gränserna på följande vis:
Saker som den Weiss jag postat om flera gånger här i tråden räknas då inte som Microbrand utan Independent eftersom de har ganska mycket egen produktion.
- The brand is typically a small business and may have a small number of full-time employees.
- Most of the production is outsourced (which means the brand does not own its factory).
- The movements used are not produced in-house.
- Sales are done primarily online with limited or no brick and mortar presence.
- The design includes original elements or homage interpretations beyond 1:1 rebranded copies or widely available catalog parts/designs.
Håller tråden med?
Den där har jag varit sugen på, grattis!![]()
![]()
Svårfotad tavla, färgskillnaderna vill inte riktigt visa sig på bild![]()
Den där har jag varit sugen på, grattis!