• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Känns som en riktig sommarkväll men snart regn och bakslag. Man får passa på att njuta lite.
IMG_2028.jpeg

IMG_2029.jpeg

https://erebuswatches.com/ kör 15% på hela sortimentet, drygt 1,5 dygn kvar. Om någon t.ex är sugen på en HAQ så blir priset nästan på samma nivå som det tidiga pre-ordern utan den långa väntetiden.

Väntar ju på ivrigt på en sådan här själv:

erebus-ascent-haq-36mm-black-gilt-2.jpg

Trevlig söndag! ✌️

Mycket nöjd med min ascent så kan verkligen rekommendera att man tar tillfället i akt och utnyttjar rabatten om man är sugen.

Mycket nöjd med min ascent så kan verkligen rekommendera att man tar tillfället i akt och utnyttjar rabatten om man är sugen.

Tyckte den gula origin jag hade var välgjord men blev överraskad över hur vassa kanter på boett och spänne var 🙃 I och med att Jody nämner det som dåligt på många märken på hans kanal. Men känns som ascent är rundare i formen och kanske mindre skarp i kanterna 🤓

Tyckte den gula origin jag hade var välgjord men blev överraskad över hur vassa kanter på boett och spänne var 🙃 I och med att Jody nämner det som dåligt på många märken på hans kanal. Men känns som ascent är rundare i formen och kanske mindre skarp i kanterna 🤓

Kanske var en barnsjukdom? Hoppas det åtminstone, jag hade gärna testat en Origin också.

Senast ändrad:
Kan passa på att meddela att min Watchdives äntligen kommit fram. Det är 39mm varianten. Slängde direkt på lädret. Jag är supernöjd, den är fetare och mer gedigen än jag förväntat. Men inte för stor eller för tung. Perfekt för min handled.
IMG_20260505_202449.jpg

IMG_20260505_202459.jpg

IMG_20260505_202809.jpg

Det följde med en länkpinpress också, så har jag ett par till olika band att testa. Får se hur lumen håller inatt 😄.
IMG_20260505_202827.jpg

Tillbaka
Topp