Gillar!
Den är trevlig! En färgklick mitt bland mina andra mer monokroma (nåväl Citizen Orca finns med) och prisvärd för den dryga tusing jag gav
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar!
Mycket bra. Superb fit & finish. Kan hända att den får flyga vidare dock så småningom.Fräsch! Hur upplever du kvalitén?
https://erebuswatches.com/ kör 15% på hela sortimentet, drygt 1,5 dygn kvar. Om någon t.ex är sugen på en HAQ så blir priset nästan på samma nivå som det tidiga pre-ordern utan den långa väntetiden.
Väntar ju på ivrigt på en sådan här själv:
![]()
Trevlig söndag!![]()
Mycket nöjd med min ascent så kan verkligen rekommendera att man tar tillfället i akt och utnyttjar rabatten om man är sugen.
Mycket nöjd med min ascent så kan verkligen rekommendera att man tar tillfället i akt och utnyttjar rabatten om man är sugen.
Tyckte den gula origin jag hade var välgjord men blev överraskad över hur vassa kanter på boett och spänne varI och med att Jody nämner det som dåligt på många märken på hans kanal. Men känns som ascent är rundare i formen och kanske mindre skarp i kanterna
![]()
Kanske det, riktigt bra i övrigt så väl värd testaKanske var en bebissjukdom? Hoppas det åtminstone, jag hade gärna testat en Origin också.
@Mortadella vet allt om att bära den!Den här är skojig. En re-make av en modell från 1978. 38mm, plastglas och lite drygt $200. Q Timex Red Vega 1978 Reissue heter modellen.
![]()

Den här är skojig. En re-make av en modell från 1978. 38mm, plastglas och lite drygt $200. Q Timex Red Vega 1978 Reissue heter modellen.
![]()
Hehe, ja den har jag lite erfarenhet av@Mortadella vet allt om att bära den!![]()
Vi får hoppas på en framtida stålversion. Förmodligen kan de (minst) dubbla priset och ändå sälja slut utan problem.![]()
Gav det ett försök iaf.
Den var ju extremt unik, spännande! Känns som något man kanske behöver hålla i i verkligheten för att riktigt förstå hur den upplevs.Kommande nytt från Zelos![]()
![]()
Japp! Får se hur den utvecklar sig. Känns lite hög för den typen av klocka.Den var ju extremt unik, spännande! Känns som något man kanske behöver hålla i i verkligheten för att riktigt förstå hur den upplevs.
H.G.P ikväll, funderar på beställa ett par vita svärdvisare. Inte överförtjust i originalet![]()
![]()
Vad är det för ref? Riktigt härlig!![]()
Umgås med nyförvärvet. Robust. Bärs förvånansvärt bekvämt storleken till trots.