• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Monk

Panerai
2-Faktor
Jasså 4! Har dålig koll! Vilka är de andra två?

Det är nu @midikem @Hawkeye @Lowe92 och jag @Monk som har beställt Borealis nya Adraga vad jag vet. Är det någon mer så fyll gärna på listan.
Jag högg på den vita.
5D2EC73F-6819-42B0-8161-8B70BB979675.jpeg
 

Waldorf

Audemars
Näh, nu orkar jag inte mer...

Händer inget med LE-klockan under min semester så chansar jag på att köpa en standard SH innan :)

Ni som köpt direkt från Steinhart, läste att de kör FedEx, hur funkar det? Är det hemleverans som gäller så att man måste vara hemma eller kan man hämta upp? Hur lång tid tar det? Tänkte beställa innan jag kommer hem så att den ligger o väntar på mig.

@Chumba @kjesul ?
Fedex brukar vara bra. De (chauffören) ringer nån halvtimme innan och då har jag frågat om de kan svänga förbi jobbet istället och det har alltid fungerat. Nu är ju jobbet och hemmet inne i stan så inte långt emellan och de har ofta andra leveranser i stan, underlättar kanske. Kan man inte ändra på nätet annars om man vill ha den till en servicepunkt istället, har för mej det. Dock har Fedex inte många serviceställen... Har köpt av Steinhart några gånger och vill minnas att det går på mindre än en vecka, några dagar eller så. Men man vet ju aldrig vad som kan hända med ett paket...
 

Petrik

Panerai
Näh, nu orkar jag inte mer...

Händer inget med LE-klockan under min semester så chansar jag på att köpa en standard SH innan :)

Ni som köpt direkt från Steinhart, läste att de kör FedEx, hur funkar det? Är det hemleverans som gäller så att man måste vara hemma eller kan man hämta upp? Hur lång tid tar det? Tänkte beställa innan jag kommer hem så att den ligger o väntar på mig.

@Chumba @kjesul ?
Du har möjlighet att ändra lev till att du själv hämtar på FedEx uthämtningsställe , dit paketet kommer från utlandet,i mitt fall när jag beställt från nodus så har det varit Arlanda,vet ej hur det blir i ditt fall
 

blackcoffee

Rolex
2-Faktor
Dagens nykomling. Ingen micro men dock en affordable så jag hoppas att det går bra, hänger ju bara här i stort sett :).
Sarb033, magiskt bra liten pjäs. Grym finish på hela kittet. Super-nöjd-deluxe.
PSX_20190813_164611.jpg
PSX_20190813_164036.jpg
PSX_20190813_163931.jpg

Jag har dess syster, SARB035. Otroligt trevlig. Bra pjäs. Men liten är väl att ta i, mellanstor på gränsen till stor. :)
 
Topp