Trodde först det stod ditten eller datten, haha. Hon visste hur ett bandverktyg skulle hanteras? Hon kunde justera en länk med inget mer än tankekraft? Hon kunde nämna minst fem micromärken?
Trodde också att det var dina fötter som spretade ut åt sidorna Förstår att du trivs med klockan också, oerhört fin!
Tog av länken från min Nanok och satte på ett sailcloth. Vilket lyft! Jag tycker klockan passar så mycket bättre på band än länk!
Rätt så Yema-nöjd faktiskt. De passar väldigt bra på natoband också. Tur man har band i 19.5 mm bredd (tydligen).
Så fin. Tack vare dig sitter jag och spanar in deras tropical diver med roulette datumhjul, det är detaljerna som gör det Hur känns länken på din?
Länken är väldigt följsam och bekväm. Inga vassa eller otrevliga kanter någonstans. Spännet håller bra kvalitet även om det är ”standard” och inte något extravagant. Hade inte sett den där Tropical diver förut men den var cool tycker jag. Ser rätt prisvärd ut också.
En till bild som visar mönstret på tavlan. Riktigt läckert tycker jag. Har aldrig haft en klocka med något liknande.
Bra, tack Tyvärr är jag belagd med köpstopp till månadsskiftet så hoppas den är kvar då (45ex), håller tummar och tår
Ja, nu är nog sommaren slut. Var det Obris Morgans egna gummi du hade och vilken gul färg? Såg att det fanns två gula och jag ska nog beställa en när de kommer in i september.