• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nicke75

Patek
2-Faktor
Firat grabben som fyller 7 idag,Squalen fick vara med.
BE3B46C8-5037-4245-9037-8A5EC3A69470.jpeg
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Så fin. Tack vare dig sitter jag och spanar in deras tropical diver med roulette datumhjul, det är detaljerna som gör det :heart:
Hur känns länken på din?

Länken är väldigt följsam och bekväm. Inga vassa eller otrevliga kanter någonstans. Spännet håller bra kvalitet även om det är ”standard” och inte något extravagant.

Hade inte sett den där Tropical diver förut men den var cool tycker jag. Ser rätt prisvärd ut också.
 
  • Like
Reactions: v0n

v0n

Patek
2-Faktor
Länken är väldigt följsam och bekväm. Inga vassa eller otrevliga kanter någonstans. Spännet håller bra kvalitet även om det är ”standard” och inte något extravagant.

Hade inte sett den där Tropical diver förut men den var cool tycker jag. Ser rätt prisvärd ut också.
Bra, tack :)
Tyvärr är jag belagd med köpstopp till månadsskiftet så hoppas den är kvar då (45ex), håller tummar och tår
 
Topp